Skoči do osrednje vsebine

Stavka na Upravni enoti Ravne na Koroškem 31. januarja 2024

Na Upravni enoti Ravne na Koroškem bo zaradi stavke zaposlenih omejeno poslovanje.

V času stavke bodo zaposleni izvajali zgolj tiste naloge, ki zagotavljajo minimalni delovni proces, varnost ljudi in premoženja ali so nenadomestljiv pogoj za delo in življenje občanov ali organizacij.

Za čas stavke se opravljajo naslednja nujna dela in naloge po posameznih delovnih področjih.

Z delovnega področja Direktorata za upravne notranje zadeve:

  • izdaja potnega lista ali osebne izkaznice v nujnih primerih (to je v primerih, ko bi ne izdaja dokumenta ogrozila življenje, varnost ali premoženje – kot slednje tudi že plačan dopust v tujini);
  • naznanitev pogrešitve potnega lista ali osebne izkaznice (v tistih primerih, ko je naznanitev potrebna pred izdajo novega dokumenta, če je izdaja novega dokumenta prioritetna);
  • izdaja potrdil iz registra stalnega prebivalstva in potrdil ter izpiskov iz matičnega registra (v tistih primerih, ko je potrdilo potrebno izdati takoj zaradi zagotavljanja varnosti premoženja, dela ali na zahtevo drugih organizacij oziroma. zaradi izpolnjevanja mednarodnih obveznosti, na primer potrdilo na mednarodnem obrazcu);
  • sklepanje zakonske zveze (v primeru izvedbe stavke na dan, ki je bil že določen, se naloga izvede);
  • vpis rojstev in smrti v matični register (naloga se izvede, saj je nenadomestljiv pogoj za delo drugih organizacij);
  • priznanje očetovstva (samo če je to nujno potrebno izvesti takoj zaradi ureditve statusa otroka);
  • popravek podatkov v matičnem registru, če je ta povezan z nujno izdajo potnega lista ali osebne izkaznice oziroma z izdajo potrdil in izpiskov;
  • evidentiranje podpor volivcev skladno z Zakonom o referendumu in o ljudski iniciativi;
  • izvedba vseh volilnih opravil (zaključevanje volilnih imenikov, dajanje podpor, saj se s tem zagotavlja ustavna pravica ter s tem varnost ljudi);
  • posredovanje podatkov o državljanskem statusu ali potrdil o državljanstvu oseb zaradi varnosti in obrambe države in zaradi postopka izročitve obdolžencev in obsojencev;
  • določitev EMŠO slovenskim in tujim državljanom;
  • zagotavljanje nemotenega posredovanja podatkov iz uradnih evidenc, katerih upravljavec je Ministrstvo za notranje zadeve/upravna enota, če se v zahtevi za posredovanje le-teh izkaže namen, povezan z varovanjem
    življenja, osebne varnosti ljudi in premoženja, ter za namen zagotavljanja uresničevanja funkcij organov in organizacij, ki te podatke potrebujejo;
  • tehnična podpora uslužbencem, ki bodo izvajali nujne naloge (ob morebitni okvari delovne postaje, pri resetiranju gesel in urejanju dostopov do registrov);
  • preklic že izdanega dovoljenja, če organizator shoda oziroma prireditve ne izvrši ukrepov, določenih v dovoljenju (nevarnost za zdravje in življenje ljudi, varnost premoženja) ali če po izdaji odločbe nastopi primer iz zakona (izvrševanje nasilja, izvrševanje in pozivanje k kaznivim dejanjem in tako dalje);
  • prepoved javnega shoda oziroma javne prireditve - nastop primera iz zakona (izvrševanje nasilja, izvrševanje in pozivanje k kaznivim dejanjem in tako dalje);
  • izdajanje dovoljenj za nakup in prenos eksplozivov in pirotehničnih izdelkov v nujnih primerih (naravne in druge nesreče in tako dalje);
  • vodenje postopkov odvzema orožja in orožnih listin ter sprejem orožja v hrambo;
  • izdaja orožnih listin varnostnim službam in varnostnikom, ki v skladu z zakonom ali posebnim aktom Vlade Republike Slovenije opravljajo naloge varovanja posebej določenega objekta na primer Nuklearne elektrarne Krško.

Z delovnega področja Direktorata za migracije:

  • izdaja potnega lista za tujca v nujnih primerih (v primerih, ko bi sicer ne izdaja dokumenta ogrozila življenje, varnost ali premoženje);
  • sprejem prošenj za izdajo dovoljenj za prebivanje/potrdil o prijavi prebivanja (predvsem prošenj za podaljšanje dovoljenj za začasno prebivanje in izdajo nadaljnjih dovoljenj za začasno prebivanje);
  • evidentiranje vloženih prošenj za izdajo dovoljenj za prebivanje/potrdil o prijavi prebivanja v register tujcev;
  • izdaja potrdila o vloženi prošnji za izdajo prvega dovoljenja za začasno prebivanje, podaljšanje dovoljenja za začasno prebivanje in izdajo nadaljnjega dovoljenja za začasno prebivanje v skladu z Zakonom o tujcih (ZTuj-2);
  • izdaja potrdila o vloženi prošnji za izdajo oziroma obnovo potrdila o prijavi prebivanja na podlagi ZTuj-2;
  • izdaja potrdila o vloženi prošnji za izdajo oziroma podaljšanje dovoljenja za prebivanje družinskemu članu državljana EU in družinskemu članu slovenskega državljana na podlagi ZTuj-2;
  • izdaja potrdila o vloženi prošnji za izdajo oziroma podaljšanje dovoljenja za začasno prebivanje za državljane Švicarske konfederacije in njihove družinske člane;
  • izdaja potrdila o vloženi prošnji za izdajo dovoljenja za začasno prebivanje, podaljšanje dovoljenja za začasno prebivanje, izdajo dovoljenja za stalno prebivanje in zamenjavo potrdila o prijavi stalnega prebivanja/dovoljenja za stalno prebivanje državljanu Združenega kraljestva Velike Britanije in Severne Irske in njegovim družinskim članom;
  • izdaja dovoljenja za prebivanje/potrdila o prijavi prebivanja v nujnih primerih, v kolikor tujec izpolnjuje pogoje za izdajo dovoljenja za prebivanje/potrdila o prijavi prebivanja;
  • zamenjava izkaznice dovoljenja za prebivanje/potrdila o prijavi prebivanja z novo izkaznico v nujnih primerih;
  • evidentiranje prenehanja dovoljenja za prebivanje v register tujcev v nujnih primerih;
  • opravljanje določenih dejanj v postopkih izdaje dovoljenj za prebivanje/potrdil o prijavi prebivanja (sprejem izjave stranke, zaslišanje prič) v primeru, ko je izvedba navedenega dokaza razpisana na dan stavke in ni bila preklicana;
  • sprejem vloge za začasno zaščito razseljenih oseb iz Ukrajine, odločanje v postopku priznanja/prenehanja začasne zaščite in izdaja izkaznice osebe z začasno zaščito.

Delovno področje Ministrstva za infrastrukturo:

  • sprejem vlog za izdajo in podaljšanje veljavnosti vozniških dovoljenj ter izdaja le-teh v nujnih primerih, ko bi ne izdaja imela za posledico materialno škodo za državljane oziroma pravne osebe;
  • sprejem vlog za izdajo in podaljšanje prometnih dovoljenj v nujnih primerih, ko bi ne izdaja imela za posledico materialno škodo za državljane oziroma pravne osebe.

Delovno področje Ministrstva za naravne vire in prostor:

  • izdaja gradbenih dovoljenj v postopkih, ki so že v teku in v katerih je predložitev gradbenega dovoljenja do določenega roka pogoj za pridobitev finančnih sredstev iz državnih in evropskih skladov;
  • izdaja uporabnih dovoljenj.

Delovno področje Ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano:

na delovnem področju Ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano v primeru krajše stavke ni evidentiranih oziroma zaznanih del in nalog, katerih neizvajanje bi v času morebitne stavke bistveno oviralo tekoče delo ministrstva.

Delovno področje Ministrstva za obrambo:

  • izplačila pravic po vojni zakonodaji ter odločanje o napotitvah na zdraviliško in klimatsko zdravljenje.

Delovno področje financ:

  • aktivnosti povezane z izplačilom plač zaposlenim;
  • aktivnosti povezane z izplačilom računov 30. dan po prejemu;
  • aktivnosti povezane z izplačilom potnih nalogov in podjemnih pogodb najkasneje 45. dan;
  • polog gotovine isti oziroma najkasneje naslednji dan;
  • odvod prihodkov v državni proračun isti oziroma najkasneje naslednji dan;
  • (blagajna v nujnih primerih).

Izvajanje skupnih in podpornih nalog:

na področju skupnih in podpornih nalog bo upravna enota v času stavke glede zgoraj navedenih del in nalog zagotovila izvajanje nalog blagajne, glavne pisarne, informatike.

Prosimo za razumevanje.