Skoči do osrednje vsebine

Na zasedanju skupnega odbora Slovenija – Štajerska o krepitvi sodelovanja na področju javne uprave

V Celju je potekalo že 6. zasedanje skupnega odbora Slovenija – Štajerska, ki sta ga vodila ministrica za zunanje in evropske zadeve Tanja Fajon ter deželni glavar avstrijske zvezne dežele Štajerske Christopher Drexler.
Dvorana z mizo postavitve v u, za katero sedijo razpravljalci

Pred zasedanjem je potekalo tudi omizje Javna uprava, socialna in zdravstvena politika, izobraževanje | Avtor: Ministrstvo za javno upravo

1 / 3

Po daljšem premoru, zaradi epidemije, se je odbor ponovno srečal v živo, z namenom pregledati dosedanje sodelovanje in dosežke na različnih področjih ter se dogovoriti, kako v prihodnje dodatno okrepiti in oplemenititi sodelovanje.

Pred plenarnim zasedanjem so potekala srečanja v okviru tematskih omizij, namenjena posameznim področje in sicer: Javna uprava, socialna in zdravstvena politika, izobraževanje, Prostorsko planiranje in okolje, varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami ter Gospodarstvo, turizem, kultura.

V razpravi prvega omizja je sopredsedoval generalni direktor Direktorata za javni sektor Peter Pogačar, ki je poročal o dosedanjem napredku sodelovanja in načrtih prihodnjega sodelovanja na plenarnem zasedanju in predstavil izzive, s katerimi se sooča javni sektor v Republiki Sloveniji.

Po pogovoru s predstavniki Zvezne dežele Štajerske je bilo razvidno, da obe strani delita veliko skupnih izzivov.  V obojestranskem interesu je uveljaviti javno upravo kot privlačno delovno okolje. Sogovorniki so se strinjali, da k temu lahko prispeva stalna izmenjava informacij o transparentnem in objektivnem izbiranju kadrov na podlagi kompetenčnega modela.

Sodelujoči bodo v nadaljevanju izmenjali izkušnje in predloge povezane z upravljanjem s človeški viri v državni upravi, kakor tudi izkušnje glede sodelovanja prebivalcev pri upravljanju na lokalni ravni.

Obe strani sta izrazili interes za dodatno krepitev sodelovanja in zadovoljstvo v zvezi z dogovori glede skupnih projektov.