Skoči do osrednje vsebine

Pojasnilo MKGP glede sodelovanja v oddaji Masterchef Slovenija

Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano (MKGP) v odzivu na nekatere javne objave in medijska vprašanja pojasnjuje namen promocije v kuharski oddaji Masterchef Slovenija.

Z namenom prikaza točnih informacij in preprečevanja zavajanja MKGP pojasnjuje, da so odločitev o zakupu medijskega prostora v kuharski oddaji Masterchef Slovenija sprejeli kmetijsk sektorji mleka, mesa in sadja (opredeljeni so v Zakonu o promociji kmetijskih in živilskih proizvodov (ZPKŽP)), ki imajo svoje predstavnike v odborih sektorjev (kmetje, Zadružna zveza Slovenije (ZZS), Zbornica kmetijskih in živilskih podjetij pri Gospodarski zbornici Slovenije (GZS-ŽPI), Kmetijsko gozdarska zbornica Slovenije (KGZS) in ostali predstavniki), in so večinski sofinancerji promocij (60 odstotkov).

Ob tem želimo poudariti, da je promocija, ki poteka v okviru Zakona o promociji kmetijskih in živilskih proizvodov (ZPKŽP) primer dobre prakse povezovanja in sodelovanja med različnimi sektorji v kmetijstvu in živilski industriji, z namenom krepitve povpraševanja in porabe lokalne hrane in proizvodov.  

Odločitev o zakupu medijskega prostora v omenjeni oddaji je bila potrjena tudi na 7. seji Sveta za promocijo kmetijskih in živilskih proizvodov. Sestavljajo ga predstavniki Zadružna zveza Slovenije (ZZS), Zbornica kmetijskih in živilskih podjetij pri Gospodarski zbornici Slovenije (GZS-ŽPI), Kmetijsko gozdarske zbornice Slovenije (KGZS) in Ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano.

Po sedmih letih promocije na ATL medijih (televizija, radio, internet in zunanje oglaševanje) je bila odločitev in želja sektorjev predvsem nagovoriti potrošnike tudi preko različnih kuharskih oddaj, dogodkov, tudi tedna restavracij in podobno, preko katerega prenašamo sporočila do potrošnikov, kjer želimo primarno nagovoriti potrošnike, ki so ljubitelji dobre hrane in kuhanja ter širše predvsem segment HORECA-e, saj kmetijski produkti (mleko in mlečni izdelki, meso in mesni izdelki, ter sadje in izdelki iz sadja), ki jih skupno promoviramo, sovpadajo prav z vsebinami kuhanja in segmenta HORECA sektorja, torej primarna in poglavitna ciljna publika za ta zakup so prav gledalci kuharskih oddaj, ki so potencialni kupci teh izdelkov.

Promocijo torej sofinancirajo: sektor mleka, mesa in sadja iz namenskih sredstev - prispevka zbranih s strani sektorjev, v skladu z določili ZPKŽP in sprejetih odločitev vseh treh sektorjev, ter zakonsko določenih - integralnih sredstev proračuna - skladno z določbami Zakona o promociji kmetijskih in živilskih proizvodov.

Torej naročniki so kmetijski sektorji – meso, mleko in sadje ter Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, ki so se skupno odločili za potrebe izvedbe kampanje za sektor mesa, mleka in sadja za zakup medijskega prostora na POP TV, izvedbo kreativnih zapletov in ostale promocijske umestitve v licenčni oddaji »Masterchef Slovenija", katere ekskluzivno pravico predvajanja ima podjetje PRO PLUS d.o.o.