Minister Felda na zasedanju Sveta Evropske unije za izobraževanje in mladino
Minister Felda se je uvodoma udeležil zasedanja Sveta Evropske unije za izobraževanje, kjer so pristojni evropski ministri sprejeli sklep o krepitvi skupnih evropskih vrednot in demokratičnega državljanstva ter dve priporočili za spodbujanje uspešnega digitalnega prehoda v izobraževanju.
Sledila je politična razprava na temo privabljanja deklet oziroma žensk na področja naravoslovja, tehnologije, inženirstva, umetnosti in matematike, pri čemer je minister Felda med drugim omenil nedavno sprejeti strateški načrt za digitalno desetletje v Sloveniji, ki vključuje več ukrepov za spodbujanje omenjenih spretnosti pri dekletih.
Pomen poglobljenega branja
Minister Felda je v nadaljevanju ministre in Evropsko komisijo povabil tudi k podpisu Ljubljanskega manifesta o poglobljenem branju. Manifest je pripravila mednarodno priznana stroka in v njem poudarja, da je knjižno branje kljub prevladujoči prisotnosti zaslonov še vedno izjemno pomembno in da kompleksnih problemov sodobnega sveta ni mogoče razumeti, če nismo sposobni brati kompleksnih knjig, ki pišejo o njih.
»Menim, da je knjižno branje zahtevnejših vsebin ključno za razvoj kritičnega mišljenja, ki je pogoj za demokratične družbe,« je v svojem pozivu med ostalim poudaril minister Felda.
Za čim boljše vključevanje mladih v procese odločanja znotraj Evropske Unije
V popoldanskih urah je sledilo zasedanje Sveta Evropske unije za mladino, kjer so ministri sprejeli sklepe o vplivu težav z duševnim zdravjem med mladimi in vključevanju mladih v procese odločanja znotraj Evropske Unije. Pri slednji temi se je v nadaljevanju odvila še politična razprava, pri kateri je minister Felda izrazil podporo vključevanju mladih v čim večji meri, saj, kot je poudaril, to ni »zgolj stvar zastopanja interesov določene skupine, vključevanje je nujno tudi za krepitev povezovalnih demokratičnih procesov.«