Skoči do osrednje vsebine

Zagotavljanje upravnih storitev v času obnove poslovnih prostorov

Do predvidoma sredine januarja 2024 bo v pritličju poslovne stavbe na sedežu upravne enote potekala obnova poslovnih prostorov, namenjenih poslovanju s strankami.

Upravne storitve s področja notranjih zadev in glavne pisarne bodo zagotovljene na drugih začasnih lokacijah:

  • izdaja osebnih izkaznic, potnih listov, prijave in odjave stalnih in začasnih prebivališč, potrjevanje podpor volivcev, overitve kopij in podpisov ter izdajanje potrdil iz registra prebivalstva v drugem nadstropju, pisarna številka 8,
  • sprejem vlog za izdajo dovoljenj za prebivanje tujcev v drugem nadstropju, pisarna številka 33 in
  • blagajna upravne enote ter glavna pisarna v drugem nadstropju, pisarna številka 21.

Prenova prostorov bo omogočila boljšo ponudbo naših storitev.

Prosimo za razumevanje.