Skoči do osrednje vsebine

Vlada sprejela usmeritve za pripravo načrta izvajanja študijske dejavnosti za leto 2024/2025

Vlada se je na 75. redni seji seznanila z Usmeritvami za pripravo načrta izvajanja študijske dejavnosti za študijsko leto 2024/2025. Namen je visokošolskim zavodom posredovati usmeritve vlade glede prioritet pri ponudbi vpisnih mest v fazi načrtovanja razpisa za vpis v okviru razpoložljivih skupnih sredstev financiranja študijske dejavnosti.

Dokument visokošolske zavode napotuje, da morajo v okviru redne študijske dejavnosti za študijsko leto 2024/2025 zagotoviti enak obseg vpisnih mest za redni študij za vpis v 1. letnik državljanov Republike Slovenije in ostalih držav članic EU, za študijske programe, ki so bili v študijskem letu 2023/2024 dodatno financirani v okviru »Strategije o zagotavljanju dodatnih finančnih sredstev zaradi povečanja vpisnih mest v dodiplomskih in enovitih magistrskih študijskih programih«, ki jo je sprejel minister, pristojen za visoko šolstvo.

Prav tako naj visokošolski zavodi v okviru redne študijske dejavnosti za študijsko leto 2024/2025, povečajo število vpisnih mest za redni študij na študijskih programih, ki so imeli v prijavno-izbirnem postopku za vpis v študijskem letu 2023/2024 omejitev vpisa v prvem prijavnem roku in izobražujejo diplomante z naslednjih področij:

  • izobraževanje (pedagoški poklici),
  • pravo,
  • socialno delo,
  • farmacija,
  • računalništvo in informatika oz. računalništvo in informacijska tehnologija,
  • računalništvo in matematika,
  • elektrotehnika,
  • multimedije ter medijske komunikacije,
  • strojništvo,
  • tehniška varnost,
  • gozdarstvo ter upravljanje gozdnih ekosistemov,
  • živilstvo.

Usmeritve visokošolskim zavodom nalagajo še, naj pristopijo k preoblikovanju tistih študijskih programov, kjer je iz prijav za vpis in dejanskega vpisa vidno, da za študij na tem študijskem programu ni interesa, in se glede na osip študentov po prvem letniku pojavlja sum, da se študentje vanj vpisujejo z namenom pridobitve statusa študenta in ne dejanskega študija.