Skoči do osrednje vsebine

Javno naročilo za nadgradnjo storitev Enotnega kontaktnega centra z vzpostavitvijo novih poti

S posodobitvijo podpore uporabnikom in uvedbo novih komunikacijskih poti bomo povečali zadovoljstvo strank, izboljšali odzivnost, dosegli boljšo izrabo časa in kadrov, izboljšali zadovoljstvo in učinkovitost zaposlenih ter znižali stroške interakcij.

Enotni kontaktni center (EKC) je namenjen vsebinski in tehnični pomoči na tako imenovanem 1. nivoju podpore pri uporabi e-storitev (SI-TRUST-digitalna potrdila, SI-PASS, eUprava, SPOT), ki jih država zagotavlja državljanom, podjetjem in zaposlenim v državni upravi.

Ker pa se EKC v zadnjih letih sooča s povečanim obsegom dela in spremembami v načinu komunikacije, smo objavili javno naročilo za nadgradnjo storitev. S tem javnim naročilom bomo vzpostavili enotno platformo, ki bo zaposlenim in strankam omogočala uporabo novih, modernejših metod komunikacije, kot so: Viber, WhatsUp, klepet, sms sporočila in Chat boti, v katero pa bomo vključili telefonske klice in elektronska sporočila strank.