Skoči do osrednje vsebine

Mobilnost tudi na področju podatkov

Medijska hiša Delo je z današnjo poslovno konferenco Re:Inoviranje mobilnosti: Kako presegamo meje na ljubljanskem gradu zaključila večmesečno poslovno kampanjo Mobilnost 2023.
dr. Aida Kamišalić Latifić, Alenka Mejač Krassing, dr. Slavko Ažman, Antonio Argir, mag. Boštjan Škufca Zaveršek

dr. Aida Kamišalić Latifić, Alenka Mejač Krassing, dr. Slavko Ažman, Antonio Argir, mag. Boštjan Škufca Zaveršek

Na področju mobilnosti se dogajajo spremembe, ki jih še ne znamo v celoti definirati, zato se morajo podjetja v tej panogi hitro prilagajati, če želijo obstati in obenem sodelovati pri narekovanju tempa razvoja. Pri tem se ne išče nadgradnja obstoječih tehnologij, gre za nekaj več, kar zahteva nekonvencionalno razmišljanje. 

Na okrogli mizi z naslovom Mobilnost ni linearna so mnenja z moderatorjem Igorjem E. Bergantom izmenjali dr. Aida Kamišalić Latifić, državna sekretarka, dr. Slavko Ažman, vodja poslovnega upravljanja v Porscheju Slovenija, Antonio Argir, član uprave NLB, mag. Boštjan Škufca Zaveršek, podpredsednik uprave Telekoma Slovenije in Alenka Mejač Krassnig, direktorica Vise za Slovenijo.  

Državna sekretarka se je osredotočila na pojmovanje mobilnosti v obliki mobilnosti podatkov. Izpostavila je pomen deljenja podatkov in vzpostavitve podatkovnih prostorov za razvoj podatkovne ekonomije, kjer bodo na podlagi deljenih podatkov nastajale nove, inovativne rešitve in storitve, ki bodo zagotavljale dodano vrednost za vse deležnike.  

Minister za gospodarstvo, turizem in šport Matjaž Han je napovedal, se bo morala tudi domača avtomobilska industrija kar podvizati in za razvoj bo vlada v prihodnjih letih namenila 200 milijonov evrov. Industrija mora začeti vlagati v prenovo, robotizacijo in avtomatizacijo. Vlada pa bo morala opraviti še nekaj nalog, da obdržimo talente in privabimo tudi tuje, je povedal Han, ki so ga mlajši uslužbenci ministrstva prepričali, da se nima smisla upirati novim tehnologijam.