Skoči do osrednje vsebine

Začetek drugega vala promocije za sektor sadja

Z današnjim dnem se začenja drugi val promocijske kampanje za promocijo lokalnih kmetijskih in živilskih proizvodov iz sektorja sadja za obdobje 2021 do 2023.

Ta se v sodelovanju s slovenskimi pridelovalci in predelovalci sadja izvaja pod okriljem Ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano (MKGP). Drugi val kampanje se bo izvajal do 26. maja 2023. 

Jagode v košarici

Jagode v košarici | Avtor: Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano

Kampanja je namenjena splošni promociji jagod in promociji jagod ter proizvodov iz jagod označenih z znakom ''izbrana kakovost - Slovenija'', ki potrošniku zagotavlja, da so jagode pridelane in predelane v Sloveniji, da je postopek pridelave in predelave dodatno kontroliran s strani neodvisnih kontrolnih organov, ter da jagode dosegajo dodatne kakovostne parametre.  S sporočili o lokalni, sveži in sezonski ponudbi jagod želi MKGP potrošnike ozaveščati o pomembnosti izbire lokalno pridelanih jagod.

Nacionalna promocijska kampanja sektorja sadja se izvaja v okviru že obstoječega nacionalnega projekta »Naša super hrana«, ki je skupni projekt države ter različnih sektorjev pridelave in predelave hrane. Poleg sektorja sadja so v shemo kakovosti “izbrana kakovost ” doslej pristopili še pridelovalci in predelovalci iz sektorjev mesa in mleka.

Veste, kje kupiti slovenske jagode?

Priporočamo, da pobrskate med vam najbližjimi ponudniki na Zemljevidu ponudnikov lokalne hrane. Ob nakupu bodite še posebej pozorni na jagode z oznako »izbrana kakovost – Slovenija«, ki so višje kakovosti, izpostavljene dodatnim kontrolam in morajo slediti strogim smernicam sheme »Izbrana kakovost«.

Dodatne informacije o promocijski kampanji najdete na spletni strani Naša super hrana.