Skoči do osrednje vsebine

Ministrica Ajanović Hovnik na delovnem obisku pri hrvaškem kolegu ministru Malenici

Ministrica za javno upravo Sanja Ajanović Hovnik in minister za pravosodje in upravo Republike Hrvaške dr. Ivan Malenica sta delovno srečanje namenila krepitvi bilateralnega sodelovanja in pogovorom na področju modernizacije in razvoja javnega sektorja. Sogovornika sta izrazila zadovoljstvo ob skupnem pogledu obeh držav pri prizadevanjih za zagotavljanje kakovostnih javnih storitev.

Ministrica Sanja Ajanović Hovnik je z zanimanjem prisluhnila predstavitvi projektov uvajanja kakovosti v hrvaško javno upravo ter optimizaciji in standardizaciji poslovnih procesov, še posebej pa so jo zanimali izvedeni ukrepi za krepitev zmogljivosti javnega sektorja na področju oblikovanja politik na podlagi dokazov v okviru področja strateškega načrtovanja v javni upravi.

Delegaciji sta pozornost namenili tudi področju lokalne samouprave in dialogu države z lokalno ravnjo. Pogovor je potekal o izkušnjah Hrvaške pri izvajanju projekta Optimizacija sistema lokalne in regionalne samouprave.

Predstavniki ministrstev so se v pogovoru osredotočili tudi na področje nevladnega sektorja, ki je pomemben akter in sogovornik pri oblikovanju nacionalnih in lokalnih predpisov ter razvojnih politik. Ministrica Ajanović Hovnik je predstavila sistemsko spodbujanje razvoja nevladnih organizacij v Sloveniji.

Ministra sta poseben poudarek namenila prenovi plačnega sistema in področju javnih natečajev. Izrazila sta zadovoljstvo ob nadaljevanju skupnega sodelovanja v okviru projekta evropske mobilnosti. Sogovornika sta izmenjala tudi dobre prakse na področju uvajanja hibridnega načina dela v javni upravi in se strinjala, da so zaposleni bolj učinkoviti pri svojem delu, ko lahko časovno sooblikujejo svoj delovnik ter imajo dobre delovne pogoje.

Ministrica Ajanović Hovnik in minister dr. Ivan Malenica sta se ob zaključku srečanja strinjala, da se javne uprave povsod po svetu soočajo s številnimi izzivi; njihovo poslanstvo pa ostaja nespremenjeno – državljanom in gospodarstvu zagotavljati kakovostne, učinkovite, dostopne in v čim večji meri tudi digitalizirane javne storitve.