Skoči do osrednje vsebine

Obveščanje zavezancev, naj potrdijo elektronski naslov za eVročanje

Danes je Finančna uprava po elektronski pošti poslala obvestila zavezancem, ki so se prijavili v eVročanje, vendar svojega elektronskega naslova za obveščanje niso potrdili.
Vsebina e-sporočila, ki je bil danes poslan zavezancem. Vsebina je predstavljena v novici.

Primer poslanega poziva | Avtor: Finančna uprava

Finančna uprava RS je po opravljeni analizi ugotovila, da zavezanci ob prijavi na storitev eVročanje sporočijo svoj elektronski naslov, pozabijo pa ga potrditi (klik na povezavo v potrditvenem sporočilu v poštnem predalu). Če zavezanec želi na vpisan elektronski naslov prejemati informacijo o vročenih dokumentih v eDavke, mora namreč potrditi svoj elektronski naslov. Finančna uprava RS je danes zavezancem, ki še niso potrdili elektronskega naslova, na njihov elektronski naslov poslala opozorilo s potrditveno povezavo.

Zakaj je pomembno, da zavezanci elektronski naslov potrdijo?

Vsem, ki se prijavijo v eVročanje, bo Finančna uprava RS vročala dokumente samo elektronsko v eDavke. Ob prijavi v eVročanje vsak zavezanec vpiše tudi elektronski naslov, na katerega želi prejeti obvestilo, ko mu bo v eDavke vročen dokument. Če želi zavezanec na vpisan elektronski naslov prejemati informacijo o vročenih dokumentih v eDavke, mora potrditi njegovo veljavnost v svojem poštnem predalu.

Če tega zavezanec ne stori, o vročenem dokumentu ne bo obveščen preko elektronske pošte, ampak mora redno vstopati v eDavke in pregledovati prejete dokumente, ker se v nasprotnem primeru lahko zgodi, da zaradi preteka roka nastanejo negativne posledice.

Za več informacij se lahko obrnete na klicni center Finančne uprave RS na številko 08 200 1001.