Skoči do osrednje vsebine

Ministrica Bratušek slavnostna botra ob postavitvi kapelice sv. Barbare

Ministrica za infrastrukturo Alenka Bratušek se je kot slavnostna botra udeležila dogodka ob postavitvi kapelice sv. Barbare na gradbišču predora drugega tira železniške proge Divača – Koper. Gre za prvi in najdaljši predor iz doline Glinščice v smeri proti Divači, v dolžini 6,7 kilometra. Predor bo že od vsega začetka dvocevni, kar bo v bližnji prihodnosti omogočilo polno dvotirnost drugega tira.

Ministrica Bratušek, slavnostna botra predora

Ministrica Bratušek s kipcem sv. Barbare | Avtor: Ministrstvo za infrastrukturo

Ministrica se je v uvodu svojega nagovora dotaknila nedavne naravne nesreče v Turčiji in Siriji, kjer je uničujoči potres povzročil tragedijo neopisljivih razsežnosti. Ministrica Bratušek je ob tem izrekla sožalje sodelavcem v projektu izgradnje drugega tira, ki prihajajo iz Turčije oziroma iz krajev, ki jih je prizadel uničujoči potres. »Računate lahko na našo solidarnost. Republika Slovenija je že doslej in bo tudi v prihodnje pomagala, kolikor bo to mogoče«, je dejala ministrica Bratušek.

»Potres v Turčiji in Siriji je še povečal simboliko današnjega dogodka, postavitve kapelice Sv. Barbare -  opozoril je na varnost in pomen strokovne in kakovostne gradnje« je še dejala Bratušek.

V nadaljevanju je ministrica Bratušek poudarila, da se izvajalci pri gradnji srečujejo z različnimi izzivi, ki pa jih v dialogu z naročnikom, projektantom, inženirjem, in ko je potrebno tudi s sodelavci na našem ministrstvu, uspešno rešujejo. Ministrica je ob tem izrazila pričakovanje, da bo s trdim delom ujeta prvoto zasnovana časovnica izgradnje projekta.

V govoru je ministrica omenila tudi gradnjo dodatnega tira. Spomnila je, da je Vlada RS nedavno sprejela odločitev, da bo drugi tir postal dvotirna proga, kar bo zagotovljeno z gradnjo dodatnega levega tira ob že umeščenem tiru ter da se bo ukinilo obstoječo progo med Koprom in Prešnico.

Na podlagi odločitve vlade, ki je bila sprejeta po široki javni razpravi in s sodelovanjem lokalnega prebivalstva, ki živi ob progi, se bo pripravil državni prostorski načrt, ki bo omogočil pridobitev gradbenega dovoljenja. Ministrstvo za infrastrukturo bo, skupaj s podpornimi službami, delovalo v smeri, da bo do pridobitve gradbenega dovoljenja prišlo v najkrajšem možnem času in da se bo z gradnjo dodatnega levega tira pričelo čimprej.