Državni sekretar Tadej Ostrc nagovoril udeležence javne tribune v zobozdravstvu
Državni sekretar je v pozdravnem nagovoru udeležencem povedal, da je funkcijo sprejel z osebno zavezo, da stori vse, kar je v njegovi moči za združitev moči in izboljšanje razmer v slovenskem zobozdravstvu. Tako za ustno zdravje populacije, kot za paciente in tudi izvajalce storitev.
Tadej Ostrc: »Da je to mogoče, smo pokazali že v času epidemije COVID 19. Ob pojavu epidemije smo se odzvali izjemno hitro, tudi reorganizacija je bila učinkovita. Bili smo inovativni, dinamični, strokovni in pogumni.«
V nadaljevanju je povedal, da imajo pacienti pravico do dostopne, primerne, kakovostne in varne zobozdravstvene obravnave takrat, ko jo potrebujejo. Morajo imeti možnost informirane izbire in dostopa do vsaj standardnih storitev brez doplačila. Z doplačilom si pacienti lahko izberejo nadstandardne materiale in podobno, takrat ko to potrebujejo in je potrebno glede na njihovo stanje zobovja, ustne votline in splošno zdravstveno stanje.
Izpostavil je, da mora biti okolje pravično tudi do izvajalcev zobozdravstvene dejavnosti, kar pomeni, da mora biti finančno vzdržno glede na vloženo delo zobozdravstvenega tima in material, vključno z amortizacijo opreme. Da mora biti vzdržno iz vidika delovnopravne zakonodaje ter vzdržno z vidika pogojev za delo in varstva pri delu oziroma varovanja zdravja zobozdravstvenega tima. Navsezadnje pa, da mora biti vzdržno tudi iz vidika varovanja okolja.