Skoči do osrednje vsebine

Sprejem strank na Upravni enoti Kranj

Za obisk upravne enote in krajevnih uradov z namenom urejanja upravnih zadev ni več obveznega naročanja, je pa priporočljivo. Zaradi povečanega obsega dela se stranke na področju tujcev še vedno naroča!

Na Upravni enoti Kranj lahko storitve opravite v času uradnih ur.

Naročite se lahko bodisi:

  • s klicem na eno izmed telefonskih številk: (04) 20 15 617, (04) 20 15 627, (04) 20 15 721,
  • po elektronski pošti na naslov narocanje.uekr@gov.si,
  • ali se samonaročite na obrazcu za rezervacijo termina (velja za osebne izkaznice, potne liste, vozniška dovoljenja in prijavo prebivališča). Samonaročiti se je možno za storitev na sedežu upravne enote, ni pa se možno naročiti za storitev na krajevnih uradih. *obrazec je podprt v brskalnikih Edge, Chrome in Firefox

Nenaročene stranke sprejemamo v terminih, ko ni naročenih strank. Ker naročene stranke na sprejem čakajo že nekaj tednov, imajo pred nenaročenimi prednost.

Ker na Upravni enoti Kranj beležimo veliko število klicev, vse stranke vljudno prosimo za strpnost in razumevanje.

V skladu z usmeritvami Vlade Republike Slovenije, Nacionalnega inštituta za javno zdravje, Odlokom o začasnih ukrepih za preprečevanje in obvladovanje okužb z nalezljivo boleznijo COVID-19 ter v skladu z usmeritvami Ministrstva za javno upravo za obisk upravne enote z namenom urejanja upravnih zadev ni več obveznega naročanja, je pa priporočljivo. 

V skladu z Odlokom o spremembah Odloka začasnih ukrepih za preprečevanje in obvladovanje okužb z nalezljivo boleznijo COVID-19 (Uradni list RS, št. 51/22) prvega odstavka 13. člena je ob vstopu v prostore upravne enote obvezno razkuževanje rok.