Skoči do osrednje vsebine

Sprejem strank na Upravni enoti Ljubljana

Skladno z 21.a členom uredbe o upravnem poslovanju (Uradni list RS št. 9/18, 14/20, 167/20 in 172/21) se za obisk Upravne enote Ljubljana lahko naročite.

Naročite se lahko:

  • v spletni aplikaciji eSamonaročanje (za potrditveno sporočilo termina preverite vsiljeno pošto) ali
  • s klicem na številko 01 828 16 90 (klicni center) za storitve na Upravni enoti Ljubljana, med delovniki v poslovnem času:
    • ponedeljek in torek od 8. do 15. ure,
    • sreda od 8. do 18. ure in
    • petek od 8. do 13. ure.

Stranke, ki niso naročene, lahko storitev opravijo v poslovnem času Upravne enote Ljubljana in krajevnih uradov. Obenem sporočamo, da se velika večina strank na storitve še vedno naroča, zato je velika verjetnost, da bo potrebno počakati na prvi prost termin med naročenimi strankami.