Skoči do osrednje vsebine

Klicni center za naročanje na storitve upravnih enot ponovno deluje

V zvezi s sistemom spletnega naročanja na storitve upravnih enot je Ministrstvo za javno upravo v sodelovanju z izvajalcem danes že vzpostavilo varno interno okolje, v katerem lahko klicni center varno opravlja svoje naloge.

Za varnost osebnih podatkov je poskrbljeno s tehničnega vidika, prav tako imajo dostop do sistema za naročanje le pooblaščeni uslužbenci klicnega centra, tako da je varnost osebnih podatkov državljanov še dodatno zagotovljena.

Stranke se torej lahko prek klicnega centra ponovno naročajo na termine obiska upravnih enot.

Kot smo že poudarili, lahko vsi državljani, ki so v preteklih dneh (še pred začasnim prenehanjem delovanja sistema) rezervirali termin obiska upravne enote, storitev v že rezerviranem terminu tudi opravijo in ni potrebe, da se na storitve naročajo ponovno.

Ministrstvo za javno upravo, pristojno ministrstvo za področje državne informatike, pa tudi za področje upravnih enot, si bo še naprej prizadevalo, da strankam upravnih enot in uporabnikom elektronskih storitev zagotovi najvišje varnostne standarde na področju varovanja osebnih podatkov.