Skoči do osrednje vsebine

Novo informacijsko središče za evropske potrošnike

Evropski potrošniki lahko odgovore na svoja vprašanja o pravicah potrošnikov odslej najdejo na novem spletišču mreže evropskih potrošniških centrov eccnet.eu.

Fotografija računalniškega ekrana z novim informacijskim središčem za evropske potrošnike

Novo informacijsko središče za evropske potrošnike

Pri oblikovanju jasnega in celovitega vira informacij in odgovorov na vsa pomembna vprašanja, s katerimi se soočajo evropski potrošniki, je sodelovala mednarodna ekipa evropskih potrošniških centrov z Nizozemske, Irske, Švedske, Cipra, iz Italije in Nemčije, vključenih v mrežo EPC. Novo uporabniku prijazno digitalno spletno okolje je popoln in praktičen vodnik po informacijah v zvezi s pravili EU o varstvu potrošnikov.

Mreža EPC evropskim potrošnikom svetuje glede njihovih potrošniških pravic in pravnega varstva pri nakupovanju v drugih državah članicah EU ali državah EGP in pri potovanjih v te države. Novo spletišče, ki je plod skupnih prizadevanj v preteklem letu, potrošnikom nudi praktične napotke o tem, kako uveljavljati potrošniške pravice in kam se obrniti po pomoč, kadar gre kaj narobe. Posamezni evropski potrošniški centri kot tudi celotna mreža EPC potrošnikom pomagajo pri iskanju sporazumnih zunajsodnih rešitev sporov med potrošniki in podjetji, ki izvirajo iz čezmejnih poslov. Po potrebi bodo stopili v stik neposredno z zadevnim podjetjem in zagotovili, da bo potrošnik obveščen o svojih pravicah in bo prejel strokovno pomoč v svojem jeziku.

Na spletišču eccnet.eu lahko potrošniki poleg obilice informacij najdejo tudi kontaktne podatke evropskih potrošniških centrov v vseh državah EU in dveh državah EGP, in sicer na Norveškem in Islandiji, na katere lahko naslovijo svoja vprašanja ali pritožbe v zvezi s čezmejnimi posli.
Spletišče mreže EPC je potrošnikom dostopno na eccnet.eu.

Kontaktni podatki posameznih evropskih potrošniških centrov so na voljo na eccnet.eu.