Skoči do osrednje vsebine

16. srečanje inovacijske skupnosti: Od hierarhične do avtonomne strukture organiziranosti – ali je v javni upravi to mogoče?

V petek, 17. decembra 2021 prirejamo že 16. srečanje inovacijske skupnosti. Tudi tokrat bo srečanje potekalo on-line. Pridružite se nam med 9. in 11. uro in prisluhnite tokratnemu gostu, digitalnemu marketing ekspertu Jaki Kladniku. Govorili bomo o tem, ali je mogoče, da tudi javna uprava postane bolj progresivna in kako. Prijavite se še danes in si zagotovite svoje mesto na srečanju.
Na sliki so ljudje, ki gradijo inovacijsko skupnost

Inovacisjka skupnost | Avtor: MJU

Svet se spreminja vse hitreje, konkurenca postaja vedno bolj globalna in usmerjena na stranke. Produkti so tako narejeni vedno hitreje in vedno bolj personalizirani za potrebe in želje strank. Enaka pričakovanja, kot jih imajo stranke do zasebnih podjetij, imajo tudi do storitev, ki jih nudimo v javni upravi. Tako zaposleni v javni upravi vedno bolj občutimo pritisk in hitrost sprememb, posledično pa se povečuje potreba, da se približamo svojim strankam.

To pa včasih enostavno ni mogoče, saj nam take fleksibilnosti in hitrosti med drugim ne omogočata tudi hierarhična struktura in stari načini dela po waterfall metodi.

Pa vseeno - kako uspeva to podjetjem in kako bi se lahko spremenila tudi javna uprava?

Ena izmed ključnih značilnosti podjetij, ki se hitro in učinkovito prilagajajo potrebam strank in razmeram, v katerih živimo, so progresivne organizacije. Za progresivne organizacije je značilno, da v ospredje postavljajo avtonomne, odgovorne in zavzete zaposlene, transparentnost informacij, razpršenost odločanja, prilagajanje procesov in osredotočenost na dobro strank in posledično v dobro podjetja oz. organizacije.

Kdo bo tokrat naš gost?

Znanje in konkretne izkušnje iz prakse nam bo predajal Jaka Kladnik - digitalni marketing ekspert z 20-letnimi izkušnjami, Scrum Master, business model designer, Corporate rebel, strokovnjak na področju naprednih oz. progresivnih organizacij. Od leta 2015 aktivno dela na nadgradnji svojega znanja, ki posameznikom, ekipam in organizacijam omogoča drugačen, bolj agilen in transparenten pristop k delu.

Kdo vse se lahko udeleži srečanja inovacijske skupnosti?

Dogodek je v prvi vrsti namenjen vsem javnim uslužbencem, ki so ambasadorji inovativnosti oziroma so del inovacijske skupnosti.

Namenjen je tudi članom Medresorske delovne skupine za boljšo zakonodajo in vsem zainteresiranim iz javnega in zasebnega sektorja.

Zakaj se udeležiti srečanja?

Tokratno 16. srečanje inovacijske skupnosti vam ponuja vpogled v drugačne, sodobnejše in učinkovitejše načine dela, ki so pravo nasprotje hierarhičnega načina organizacije dela.

Izvedeli boste kaj so značilnosti progresivnih organizacij in kaj so nujni predpogoji za drugačen način dela, kot je samo-organiziranost timov (na konkretnih primerih iz prakse – tako iz gospodarstva kot javne uprave).

Obenem smo predvideli tudi čas za vaša vprašanja, tako, da boste imeli v okviru dogodka priložnost zastavljanja vprašanj našemu gostu in si tako odgovoriti na zadeve, ki vas zanimajo v povezavi z drugačnimi načini dela.

Ali je potrebna predhodna prijava na srečanje?

Da, za udeležbo na srečanju inovacijske skupnosti je potrebna predhodna prijava na povezavi TUKAJ.

Do kdaj se moram prijaviti?

Prijave so odprte do 16. decembra 2021, vendar je število mest omejeno, zato svetujemo čimprejšnjo prijavo.

Kako lahko dostopam do dogodka?

Po prijavi boste prejeli povezavo do spletne platforme MS Teams, kjer bo potekal dogodek – povezavo pošljemo predvidoma dan ali dva pred dogodkom.

Kaj potrebujem za udeležbo na dogodku?

Za udeležbo potrebujete računalnik ali prenosni računalnik ali tablični računalnik ali pametni telefon zdelujočimi zvočniki ter dobro internetno povezavo.

Mikrofona in kamere za udeležbo ne potrebujete, sta pa priporočljiva za boljšo in celovitejšo izkušnjo.

Na koga se lahko obrnem v primeru dodatnih vprašanj?

Za dodatna vprašanja se lahko kadarkoli obrnete na inovativen@gov.si.


Prijave na srečanje so možne TUKAJ.