Skoči do osrednje vsebine

Odprtje novih poslovno-proizvodnih prostorov podjetja Pet Pak v Postojni

  • Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo
Uspešno družinsko podjetje Pet Pak, ki je na slovenskem trgu vodilno na področju proizvodnje visokokakovostnih izdelkov iz ekološko razgradljive PET plastike, se po več kot 15-ih letih delovanja v Ilirski Bistrici, seli v Postojno, kjer je danes odprlo nove, sodobne proizvodno-poslovne prostore v vrednosti 15,37 milijonov evrov. Na novi lokaciji bo podjetje v prihodnjih letih podvojilo proizvodnjo in ustvarilo 23 novih delovnih mest, od tega pa najmanj 10 visokokvalificiranih. Zadevno investicijo je z nepovratnimi sredstvi v višini 3 milijonov evrov podprlo tudi Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo.

Pet Pak d. o. o. je vodilno slovensko podjetje na področju proizvodnje visokokakovostne embalaže iz ekološko razgradljive PET plastike. Gre za družinsko podjetje z globalnim značajem, saj kar 95 odstotkov celotne proizvodnje izvaža v Nemčijo, Španijo, Francijo, Italijo in na Nizozemsko, s svojo dejavnostjo pa je močno prisotno zlasti na področju kozmetične, prehranske in farmacevtske industrije. Poslanstvo podjetja je zagotavljati vrhunske embalažne storitve in razvijati rešitve, ki temeljijo na znanju in inovacijah ter odgovornosti do okolja.

Novi prostori, na voljo imajo okoli 13 tisoč kvadratnih metrov površin, naj bi zadoščali za vsaj naslednjih deset let, rast proizvodnje v prihodnjih letih pa bo po napovedih direktorja podjetja Ljuba Nadoha, prinesla tudi nova delovna mesta z visoko dodano vrednostjo. 

Odprtja novih prostorov so se udeležili podžupan Občine Postojna, gospod Andrej Berginc, predsednik uprave SID banke, mag. Sibil Svilan, generalni direktor Gospodarske zbornice Slovenije mag. Aleš Cantarutti ter minister za gospodarski razvoj in tehnologijo Zdravko Počivalšek, ki je ob tem izpostavil, da »je vsak gospodarski uspeh tudi uspeh okolja, v katerem je bil ustvarjen«. Pohvalil je trajnostno usmeritev podjetja Pet Pak in dodal, da je gre pri tem za strateško usmeritev podjetja že od njegovega začetka, ki je danes ena njegovih ključnih konkurenčnih prednosti. »Prehod slovenskega gospodarstva v bolj trajnostnega, kar je ena od strateških srednjeročnih usmeritev slovenskih razvojnih načrtov, bo zahteven proces, ki pa bo na koncu zagotovo pomenil dvig prepoznavnosti in ugleda, posledično pa tudi vrednosti našega znanja na globalnem trgu.« Minister je znova izpostavil tudi potrebo po odločnejši podpori države razvojnim načrtom, ki krepijo gospodarsko moč regij in lokalnih skupnosti: »Na srednji in dolgi rok bo Slovenija zmagovala samo, če bomo znali uskladiti razvoj v vseh regijah.«