Skoči do osrednje vsebine

Ob zaključku kampanje Zdrav pozdrav

Na Uradu Republike Slovenije za mladino smo med 30. novembrom 2020 in 27. januarjem 2021 izvajali kampanjo Zdrav pozdrav s sloganom »Mladi ukrepamo«. S kampanjo smo želeli sporočiti, da so mladi tisti, katerih življenje je epidemija s prepovedjo druženja zelo prizadela, pa vendar ne obupujejo, temveč se skušajo na najboljši mogoč način vključiti v podporo ukrepom in prilagoditi situaciji.

S kampanjo smo opozorili na situacijo, da se jih pogosto krivi za nastalo situacijo, kar izhaja iz stereotipa, da so mladi neresni, neodgovorni ter ne upoštevajo pravil, in poudarili, da so mladi »krivi po krivem« ter da kritika ne vpliva pozitivno na njihovo duševno in siceršnje stanje, ki je zaradi osamljenosti, tesnobe in drugih stisk že tako ali tako na preizkušnji.

Kampanjo smo izvajali predvsem na spletu in družbenih omrežjih Urada za mladino in portala mlad.si, kjer smo z zabavnimi objavami informirali o pozdravih po svetu, podajali predloge za preživljanje prostega časa v izolaciji in poizkušali motivirati mlade za še bolj dosledno upoštevanje ukrepov. Izvedli smo tudi tri nagradne igre, kjer smo podeljevali zaščitne maske za obraz z motivom emotikona. Vse tri nagradne igre so bile sprejete odlično, udeležba pa je bila veliko večja kot smo predhodno predvideli. Tako smo lahko nagradili veliko mladih, ki so tudi sami postali ambasadorji vzornega upoštevanja ukrepov. Video iz kampanje Zdrav pozdrav ste lahko zasledili tako na socialnih omrežjih kot tudi na nacionalni in petih lokalnih televizijah. RTV Slovenija je naš posnetek brezplačno predvajal kar petkrat na mesec, tri zaporedne mesece.

S kampanjo smo dosegli in presegli vse prehodno začrtane cilje. Zelo smo presenečeni in navdušeni nad veliki odzivom, po okvirnih izračunih smo namreč dosegli najmanj 300.000 posameznikov. Menimo, da smo mlade uspešno ozaveščali o pomembnosti upoštevanja ukrepov, jim dvignili samozavest ter jih kot ambasadorje vključili v aktivno prisostvovanje k širjenju pozitivnega pogleda na ukrepe.

Kljub zaključku kampanje pa so vsebine še vedno pomembne in relevantne, zato vas lepo vabimo, da si ogledate naša socialna omrežja in videoposnetek.