Skoči do osrednje vsebine

Predhodno naročanje strank na Upravni enoti Vrhnika v času izrednih zdravstvenih razmer/epidemije

V skladu z usmeritvami Vlade Republike Slovenije, Nacionalnega inštituta za javno zdravje, Odlokom o razglasitvi epidemije nalezljive bolezni COVID-19 na območju Republike Slovenije ter v skladu z usmeritvami Ministrstva za javno upravo vas obveščamo, da se zaradi preprečevanja širjenja virusa COVID-19, na upravni enoti do preklica uvajajo naslednji ukrepi:
  • za obisk upravne enote, z namenom urejanja upravnih zadev, se mora stranka predhodno naročiti po telefonu;
  •  nenaročene stranke se sprejema zgolj v primeru urejanja nujnih zadev, katerih ureditev ni mogoče odložiti na kasnejši čas;
  •  plačilni promet (na primer plačilo upravne takse) se prioritetno izvaja z uporabo plačilnih ali kreditnih kartic (brezgotovinsko);
  • obvezno je nošenje zaščitnih mask, spoštovanje primerne varnostne razdalje (najmanj 1.5 m),  razkuževanje rok;
  • zadrževanje in zbiranje večjega števila oseb pred poslovno zgradbo je prepovedano.

Telefonska številka za naročanje 01 750 78 50.

Za zadeve tujcev in državljanstva pokličite na telefonsko številko 01 750 78 81 ali 01 750 78 79.

Za gradbene zadeve pokličite na telefonsko številko 01 750 78 58, 01 750 78 83, 01 750 78 84 ali              01 750 78 85.

Za urejanje GERK-ov pokličite na telefonsko številko 01 750 78 76.