Skoči do osrednje vsebine

Na posvetu o vključujočem, varnem in spodbudnem šolskem prostoru

Na posvetu “Vrednote družbe znanja: vključujoč, varen in spodbuden šolski prostor” v organizaciji Inštituta za razvoj vključujoče družbe in v soorganizaciji Inšpektorata RS za šolstvo in šport ter Zavoda RS za šolstvo, ki je potekal v Hiši EU v Ljubljani so sodelujoči izpostavili pomen vključujočega, varnega in spodbudnega izobraževalnega okolja.

"Znanje se nenehno razvija in nadgrajuje, z njim se razvijajo tudi družba in njene vrednote. Te so v zadnjih mesecih, ko se svet sooča z epidemijo, nastavile ogledalo in sprožile povpraševanje našega pogleda na posamezna družbena vprašanja, med njimi tudi šole in izobraževanja” je v uvodnem nagovoru izpostavil predsednik Državnega zbora Igor Zorčič, ki je bil tudi častni pokrovitelj posveta.

Dejal je, da morajo biti tudi drugi družbeni sistemi in institucije, vključujoči, varni in spodbudni, če naj kar se da kakovostno opravljajo svojo funkcijo in uživajo legitimnost.

Kot je poudaril, je parlament katalizator družbenega konflikta, ki v državni zbor vstopa v obliki zahtev, pobud in predlogov. “Ključnega pomena je, da poslanci ravnajo s pričakovanji in etično moralnimi pravili ter stremijo k temu, da se družbeni konflikt hladi, ne pa zaostruje,” je dejal.

Preberite govor predsednika Državnega zbora Igorja Zorčiča v celoti

Več o Posvetu o vključujočem, varnem in spodbudnem šolskem prostoru

Posveta se je udeležil tudi Predsednik Komisije za preprečevanje korupcije dr. Robert Šumi  z govorom o odločnem etičnem vodenju in profesionalizmu.

Več o predstavitvi predsednika Komisije za preprečevanje korupcije

Iskalnik