Skoči do osrednje vsebine

MIZŠ in SVIZ uskladila besedilo predloga Pravilnika o spremembah in dopolnitvah pravilnika o napredovanju zaposlenih v vzgoji in izobraževanju v nazive

  • Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport
Ministrica za izobraževanje, znanost in šport prof. dr. Simona Kustec in glavni tajnik SVIZ Slovenije Branimir Štrukelj sta v ponedeljek, 20. julija, uskladila besedilo Pravilnika o spremembah in dopolnitvah pravilnika o napredovanju zaposlenih v vzgoji in izobraževanju. Besedilo je usklajeno v vseh členih.

Sprememba bo omogočila lažje napredovanje strokovnih delavcev v naziv svetnik in predstavlja izpolnitev pomembnega dela dogovora o prenovi kariernega razvoja strokovnih delavcev na področju vzgoje in izobraževanja, ki sta ga MIZŠ in SVIZ podpisala že januarja letos. Sicer pa omenjeni dogovor pomeni tudi realizacijo V. točke stavkovnega sporazuma med Vlado RS in SVIZ iz leta 2018, ki se nanaša na karierni razvoj strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju.

Spremenjeni pravilnik bo stopil v veljavo 1. septembra 2020, kar je prvič po letu 2010, ko je bil nazadnje spremenjen pravilnik, prvotno sprejet leta 2002.

Spremenjeni pravilnik znižuje število točk iz naslova dodatnega strokovnega dela in ohranja izjemno napredovanja v nazive, pri čemer lahko strokovni delavec na področju vzgoje in izobraževanja, ob izpolnjevanju vseh s predpisi določenih pogojev, preskoči le en strokovni naziv. Hkrati posodablja izrazoslovje in upošteva spoznanja nekaterih praks v upravnih postopkih napredovanj zaposlenih na področju vzgoje in izobraževanja v nazive.

Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport bo sicer vprašanje kariernega razvoja zaposlenih obravnavalo celostno v okviru  projekta Vodenje in upravljanje profesionalnega in kariernega razvoja ravnateljev in strokovnih delavcev v obdobju od 2020-2022, ki bo sofinanciran iz kohezijskih sredstev. Zavedamo se namreč, da je vsebinski del kariernega razvoja potrebno dobro premisliti in ga prenoviti. Rezultati projekta bodo ob opravljenih konceptualnih razmislekih sistema predstavljali  strokovne podlage za spremembo celotnega sistema kariernega razvoja zaposlenih v vzgoji in izobraževanju.