Skoči do osrednje vsebine

Zahvala vladnemu klicnemu centru za informacije o koranavirusu

Danes preneha z delovanjem Klicni center za informacije o koronavirusu, kjer smo prebivalci lahko prejeli zanesljive in sprotne informacije glede novega koronavirusa. Vsem sodelujočim se je za njihovo požrtvovalnost in nesebično podporo osebno zahvalil tudi minister Boštjan Koritnik, ki je center obiskal tudi že ob začetku epidemije.

Klicni center je začel delovati 9. marca 2020, v pomoč prebivalcem pri iskanju zanesljivih informacij v zvezi z novim koronavirusom, vzpostavil pa ga je Urad vlade za komuniciranje v sodelovanju z Ministrstvom za zdravje, Nacionalnim inštitutom za javno zdravje, Infekcijsko kliniko in Ministrstvom za javno upravo. Do danes je klicni center prejel preko 50 tisoč klicev. Na klice so odgovarjali študenti višjih letnikov Medicinske fakultete Univerze v Ljubljani. V tem času jih je sodelovalo skupaj 66, saj so kljub delu v klicnem centru morali nadaljevati tudi svoj študij. Pri obojem so bili uspešni in nekaj študentov je v času epidemije tudi diplomiralo.

Da gre za pomemben prispevek h karseda normalnem življenju v težkem času spopadanja z epidemijo novega virusa je ocenil tudi Predsednik Republike Borut Pahor, ki je Klicnemu centru za informacije o koronavirusu, 11. junija 2020, podelil Jabolko navdiha. Priznanja za požrtvovalno in nesebično delo so bili veseli vsi sodelujoči, ki so pomagali klicateljem z zanesljivimi in ažurnimi odgovori, zahvala pa gre tudi tehnični podpori centra, ki so jo nudili sodelavci Ministrstva za javno upravo. Dogodka se je udeležil tudi minister Koritnik.

Podrobneje o delovanju klicnega centra.