Skoči do osrednje vsebine

Predstavitev partnerstva Slovenije s klubom Dallas Mavericks

Tik pred novim letom je Slovenija dobila priložnost, da z ameriškim NBA klubom Dallas Mavericks, kjer igra naš izjemni košarkar Luka Dončić, sklene posebno partnerstvo. Podrobnosti partnerstva so na današnjem druženju z novinarji predstavili partnerji v projektu – Tomaž Ambrožič, direktor Sport Media Focus, Mateja Malnar Štembal, vodja Sektorja za promocijo Slovenije, Urad vlade za komuniciranje (UKOM), Maja Pak, direktorica Slovenske turistične organizacije (STO), in Ajša Vodnik, generalna direktorica AmCham Slovenija. Poleg UKOM, STO in Amcham Slovenija pri partnerstvu sodelujeta tudi SPIRIT Slovenija in Turizem Ljubljana.
Predstavitev partnerstva Slovenije s klubom Dallas Mavericks.

Predstavitev partnerstva Slovenije s klubom Dallas Mavericks. | Avtor: Tamino Petelinšek,STA

Že večkrat se je izkazalo, da je Slovenija lahko še bolj uspešna in prodorna, če se znamo povezati. In to partnerstvo je dober dokaz za to. Partnerji v ponujenem sodelovanju prepoznavamo edinstveno priložnost za promocijo Slovenije v ameriški javnosti in tudi globalno. Druži nas en skupni cilj – okrepiti prepoznavnost Slovenije v ameriški javnosti in odpreti prostor za gospodarske in turistične priložnosti.

Dogovorjene promocijske aktivnosti Slovenije bo klub Dallas Mavericks izvajal preko oglaševanja nacionalne znamke I feel Slovenia in to kar dve sezoni. Aktivnosti bodo stekle s tekmo 11. marca 2020 med kluboma Dallas Mavericks in Denver Nuggets, ko bo znamka še posebej izpostavljena. Takrat bomo imeli »I feel Slovenia night«.

»Promocija znamke I feel Slovenia na ameriških tleh je najbolj naraven in reprezentativen način promocije Slovenije in vsega, kar Slovenija je. V Sloveniji je končno prišel čas, da Slovenci in slovenske znamke samozavestno stopimo izven države«, je v uvodu dejal Tomaž Ambrožič.

Utrjevanje nacionalne znamke je tek na dolge proge, je poudarila Mateja Malnar Štembal iz Urada vlade za komuniciranje, ki verjame, da bo to sodelovanje obrodilo bogate sadove. »Moč in prepoznavnost znamke I feel Slovenia je v čim širši uporabi. Smo majhna država, kjer parcialne aktivnosti ne prinesejo velikega uspeha. Unikatni, edinstveni in množični pristopi, kot je ta projekt, so tisti, ki zbudijo zanimanje in privabijo ljudi. Šport ima verižni učinek, ki na mehek način ljudi poveže, krepi ponos in občutek pripadnosti. Imamo tudi vrhunske navijače, ki so tudi pomemben igralec in vedno poskrbijo, da se Slovenijo na tekmi tudi dejansko začuti. Čutiti Slovenijo ne pomeni samo, da se ovenčamo z nacionalnimi simboli.. Gre bolj za nekakšen izvoz čustvenega doživetja,« je pojasnila Malnarjeva.

Krepitev prepoznavnosti na ameriškem trgu je izjemno pomembna, kar je danes potrdila tudi direktorica STO Maja Pak. »Gre za goste z nadpovprečno potrošnjo, ki radi potujejo tudi izven sezone. Beležimo nenehno rast ameriških gostov, posebno v zadnjih 3 letih. Tako je bilo lani za 8 odstotkov več ameriških gostov,« je izpostavila Pakova.

Poleg okrepljenega sodelovanja na področju turizma, si Slovenija obeta tudi novih poslovnih sodelovanj. Tako bodo tudi slovenska podjetja imela priložnost, da se v Teksasu podrobneje predstavijo na posebni poslovni konferenci »Texas feels Slovenia«, ki jo skupaj z AmCham organiziramo dan po tekmi, 12. marca 2020. Sloveniji se s tem odpira možnost, da se Teksasu predstavi tudi kot potencialna gospodarska partnerica. Ameriška zvezna država Teksas je namreč po BDP 10. največje gospodarstvo na svetu. Odpiranje vrat v ameriški poslovni svet se ne zgodi čez noč. »K temu je treba pristopiti premišljeno, strateško. S poslovno konferenco »Texas feels Slovenia« bo vstop veliko lažji, zato gre za pomembno potezo vseh državnih institucij, partneric projekta,« je dejala Ajša Vodnik iz AmCham Slovenija.

Tako močnega ambasadorja kot je košarkar Luka Dončić Slovenija v Združenih državah Amerike, in zlasti v Teksasu, še ni imela. Tam namreč vlada prava Dončićmanija. Zato je ponujena priložnost res izjemna. Verjamemo, da jo bomo s skupnimi močmi odlično izkoristili.