Na Svetovnem vrhu izobraževalne industrije o poučevanju v dobi podatkov
- Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport
Podatki ponujajo ogromen potencial za preoblikovanje izobraževanja. S tehnološkim napredkom so postali vir in podlaga za razvoj orodij, ki podpirajo učitelje in izobraževalni sistem ter njegov razvoj. Analiza podatkov s pomočjo orodij, kot je umetna inteligenca, omogoča boljšo optimizacijo procesov in odločitev, inovacije in napovedovanje/predvidevanje prihodnjih dogodkov.
Ta trend je globalen in ima ogromen potencial na številnih področjih, vključno z izobraževanjem, je poudarila državna sekretarka. Obenem pa opozorila, da je ključno postaviti meje glede zbiranja in obdelave podatkov. Pri tem je potrebno zasledovati enake možnosti za vsakega otroka.
Ob robu konference se je državna sekretarka srečala še z direktorjem direktorata za izobraževanje OECD Andreasom Schleicherjem, ki je odgovoren tudi za raziskavo PISA, ter z gostiteljico Svetovnega vrha, estonsko ministrico za izobraževanje, Mallis Reps.