Skoči do osrednje vsebine

Na 13. strateški konferenci o trgovini v ospredju pomen osebnega stika

V sredo, 16. oktobra 2019, se je na Brdu pri Kranju začela konferenca o trgovini z naslovom »Kupec in digitalizacija – človek in tehnologija – ali kam naprej v trgovini«, ki jo organizira Trgovinska zbornica Slovenije (TZS) v sodelovanju z ljubljansko ekonomsko fakulteto (EF). Uvodnega dela konference se je udeležil tudi minister za javno upravo Rudi Medved, ki je ob tem poudaril pomembno vlogo razvoja digitalizacije v Sloveniji: »Na Ministrstvu za javno upravo se zavedamo hitrega razvoja informacijskih sistemov in e storitev tudi na področju potrošništva, ko ljudje radi kupujejo preko spleta. Na MJU razvijamo e javne storitve ter sisteme prijazne uporabnikom ter v sodelovanju z njimi. Pri razvoju naših storitev in portalov npr. eUprava in eVEM (SPOT) sledimo uporabniški izkušnji in želimo ponuditi vse na enem mestu, na način, da uporabniki lahko marsikaj izbirajo in urejajo od doma. Pri vsem tem pa ne smemo pozabiti, da sodobna tehnologija ne more nadomestiti človeka ter pristnega medčloveškega stika, lahko je le v pomoč kot orodje, ne pa kot nadomestilo,« je v izjavi za medije izpostavil minister.

Zbrane  na konferenci je nagovoril tudi premier Marjan Šarec, ki je v nagovoru povedal, da se časi spreminjajo in tudi trgovina podlega spremembam ob prehodu v dobo digitalizacije, pa vendar je pri tem pomemben človek, s svojim znanjem in poznavanjem tega, kar prodaja, še bolj pa tudi stisk roke in nasmeh. Tudi predsednik vlade je izpostavil, da moderni prijemi in znanje ne morejo nadomestiti osebnega stika. Zbrane sta nagovorila tudi predsednica TZS Mariča Lah in dekanja EF Metka Tekavčič, potekal pa je tudi pogovor z gospodarskim ministrom Zdravkom Počivalškom o trgovini. V programu konference je med drugim tudi okrogla miza o nakupnem vedenju in navadah mladih. 

Trgovinska dejavnost je med najpomembnejšimi gospodarskimi dejavnostmi tako na ravni EU kot tudi v Republiki Sloveniji, saj ustvari dobro tretjino vseh prihodkov slovenskega gospodarstva ter zaposluje prek 100.000 ljudi. Strateška konferenca o trgovini pa je postala osrednji strokovni in družbeni zborni dogodek trgovinske dejavnosti v Sloveniji, ki se ga po navedbah organizatorjev vsako leto udeleži več kot 450 domačih in tujih strokovnjakov, gospodarstvenikov ter drugih gostov.

Več o konferenci na spletni strani zbornice.