Skoči do osrednje vsebine

Poslovanje Adrie Airways d.o.o. – obvestilo za javnost

Na Tržnem inšpektoratu preverjamo poslovanje podjetja Adria Airways d.o.o. z vidika morebitnih kršitev Zakona o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami.

V ta namen smo na podlagi spremljanja tekočih dogodkov v podjetju dne 26. 9. 2019 opravili inšpekcijski pregled, v katerem smo preverili morebitno zavajajoče oglaševanje in prodajo letalskih vozovnic za obdobje, ko letala niso oziroma ne bodo letela. Na pregledu je bilo ugotovljeno, da je podjetje v ponedeljek, 24. 9. 2019, takoj po sprejemu odločitve, da letala v naslednjih dveh dneh (v torek in sredo) ne bodo letela, nemudoma prenehalo prodajati vozovnice za ta dva dneva. Enako je podjetje storilo tudi v sredo v popoldanskem času, ko je bila sprejeta odločitev, da letala ne bodo letela niti v četrtek in petek.

Letalske karte za polete Adrie Airways od sobote naprej so sicer v prodaji, vendar glede na trenutne okoliščine in dejstvo, da je inšpekcijski postopek v teku, ne moremo še komentirati, ali takšna prodaja predstavlja morebitno zavajajočo poslovno prakso ali ne. Zainteresirano javnost bomo o ugotovitvah obvestili takoj po zaključku postopka.

Sam postopek obravnave potnikov v primeru odpovedi letov je natančno urejen v Uredbi (ES) št. 261/2004 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 11. februarja 2004 o določitvi skupnih pravil glede odškodnine in pomoči potnikom v primerih zavrnitve vkrcanja, odpovedi ali velike zamude letov. Dejanski letalski prevoznik mora v primeru odpovedi leta potniku ponuditi možnost izbire med povračilom vozovnice ali spremembo poti do končnega cilja. Za primere kršenja pravic potnikov iz naslova te uredbe je pristojna Agencija za civilno letalstvo.

Vsem potnikom v teh dneh svetujemo še dodatno previdnost pri nakupu vozovnic letalskega prevoznika Adria Airways, tistim, ki so vozovnice že kupili pa spremljanje statusov predvidenih letov.