Skoči do osrednje vsebine

Novice

Prilagodite izpis
Ponastavi
  • Pričel se je letošnji natečaj Evropa v šoli

    V okviru priprav na predsedovanje Svetu EU prihodnje leto Urad vlade za komuniciranje izvaja aktivnosti ozaveščanja prebivalstva o pomenu predsedovanja, širše pa tudi o vidiku Slovenije kot članice Evropske unije. Posebno pozornost namenjamo mladim, a spremenjene razmere zaradi pojava novega koronavirusa terjajo prilagajanje aktivnosti. Ena od uspešnih zgodb pa ostaja natečaj Evropa v šoli, ki sta ga Urad vlade za komuniciranje in Zveza prijateljev mladine Slovenije že 22. leto zapored pripravila skupaj.

  • Zmagovalec natečaja za naj izboljšavo v javni upravi »Premik naprej 2020« je Urad vlade za komuniciranje

    Na XXVII. Dnevih slovenske uprave, ki jih organizirajo na Fakulteti za upravo Univerze v Ljubljani, so 25. septembra 2020 razglasili zmagovalca natečaja za najboljšo izboljšavo v javni upravi »Premik naprej 2020«. Zmaga je pripadla Uradu Vlade Republike Slovenije za komuniciranje za projekt Model osrednjega klicnega centra za obveščanje in ozaveščanje javnosti v času epidemije.

  • Osrednji klicni center za obveščanje in ozaveščanje javnosti v času epidemije med finalisti natečaja Premik naprej 2020

    V času trajanja epidemije covida-19 je vlada vzpostavila enotni klicni center z informacijami o novem koronavirusu. Prebivalci Slovenije so tako na enem mestu dobili vse pomembne informacije tako vladnih organov kot zdravstvenih ustanov.

  • Priložnost za nagrado za solidarnost civilne družbe, posvečeno boju proti koronavirusu

    Evropski ekonomsko-socialni odbor (EESO) je začel zbirati prijave za nagrado na temo »Civilna družba proti COVID-19«. EESO bo podelil največ 29 nagrad v posamezni vrednosti 10.000 EUR solidarnostnim pobudam, ki se izvajajo v državah članicah EU in Združenem kraljestvu ter za en projekt s čezmejnim ali evropskim poudarkom.

  • 3. Tradicionalni hackathon odprtih podatkov – Letošnja tema je podnebje

    Vabimo vas k sodelovanju v informacijskem izzivu, v katerem bomo na osnovi odprtih podatkov Agencije za okolje in Direkcije za vode iskali odgovore na vprašanje: Kaj lahko danes naredimo, da omilimo posledice podnebnih sprememb za prebivalstvo Slovenije.

  • Slovenia.si – Slovenija v zgodbah

    Zaživela je slovenska različica spletnega mesta slovenia.si, ki predstavlja Slovenijo skozi zapisane in videozgodbe ter nacionalno znamko I Feel Slovenia.

  • Osrednje spletno mesto državne uprave GOV.SI prejelo nagrado Netko 2020

    Nagrado Netko podeljujeta Gospodarska zbornica Slovenije in Register.si za najboljše spletne projekte podjetij, ustanov, uradov in posameznikov, ki domujejo na domeni .si. Letos so bile nagrade podeljene v sedmih kategorijah, spletno mesto GOV.SI je prejelo nagrado v kategoriji Naj spletna stran javne ali nevladne organizacije.

  • Moja Slovenija: čas je za odkrivanja, potovanja, sodelovanje in nagrade

    Ko si vzamemo čas za odkrivanje Slovenije, za topel sprejem domačinov in okusno hrano, je čas za mojo Slovenijo.

  • Priznanje Jabolko navdiha vladnemu klicnemu centru za koronavirus

    Za prispevek h karseda normalnem življenju v težkem času spopadanja z epidemijo novega virusa je Predsednik Republike Borut Pahor 11. junija 2020 podelil Klicnemu centru za informacije o koronavirusu Jabolko navdiha. Priznanja za požrtvovalno in nesebično delo so bili veseli vsi sodelujoči, ki so pomagali klicateljem z zanesljivimi in ažurnimi odgovori. Klicni center svoje delo zaključuje z jutrišnjim dnem.

  • Vladni klicni center: dober primer sodelovanja v času epidemije

    Koronavirus je povzročil veliko skrbi, po drugi strani pa je hkrati pokazal, da v Sloveniji zmoremo delovati tudi skupaj. V tem položaju se je tesno povezovala stroka, državna uprava, vlada in takšna je tudi zgodba vladnega klicnega centra za informacije o koronavirusu.

  • Vseslovenska kampanja ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija kot motivacija za oddih doma

    Po tem ko se je turistični trg zaradi epidemije covid-9 povsem ustavil, se je Slovenska turistična organizacija (STO) odzvala z motivacijsko kampanjo za domači trg, naslovljeno: »ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija«. Partner te kampanje je tudi Urad Vlade RS za komuniciranje. Skupaj s STO in drugimi partnerji bomo prebivalce naše dežele vabili k odkrivanju bolj ali manj skritih predelov Slovenije, k preživljanju krajšega ali daljšega oddiha v Sloveniji, predvsem pa s skupnimi močmi krepili ponos na svojo državo.

  • Mladi podjetniki dobro čutijo Slovenijo

    Urad za komuniciranje se je v lanskem letu ponovno odločil za sodelovanje z Zavodom za spodbujanje podjetnosti mladih. Dijaki so v okviru programa Moje podjetje razvijali izdelek, primeren za promocijo Slovenije in nacionalne znamke I feel Slovenia.

  • Dan Evrope priložnost za prvo analizo EU enotnosti, solidarnosti in učinkovitosti

    Dan Evrope, ki ga praznujemo 9. maja, bomo tudi letos obeležili. Zaradi pandemije v nekoliko drugačni obliki - s spletno razpravo. In zaradi pandemije z zelo pomembno temo - kako bomo EU razvijali po pandemiji?

  • Vladni klicni center za informacije o koronavirusu

    Vse od razglasitve pandemije zaradi novega koronavirusa v Sloveniji deluje klicni center, kjer so prebivalcem na voljo zanesljive in sprotne informacije glede novega koronavirusa. Na telefonski številki 080 14 04 (za klic iz tujine: +38614787550) deluje vsak dan med 8. in 20. uro.

  • Vedno je pravi čas, da začutimo Slovenijo

    Urad vlade za komuniciranje je skrbnik nacionalne znamke I feel Slovenia, s katero se naša država predstavlja doma in v tujini. Promocijski dogodki, kampanje, predstavitve in nastopi Slovenije so bili še pred kratkim naša stalnica. Zaradi zdajšnjega stanja smo izvedbo načrtovanih promocijskih dogodkov prestavili, kar pa še ne pomeni, da ne moremo začutiti Slovenije na drugačen način.

  • Košarkarska tekma I Feel Slovenia Night in poslovna konferenca Texas Feels Slovenia z delavnico slovenskega turizma prestavljeni na jesen

    Slovenija je v začetku leta sklenila partnerstvo več institucij z NBA klubom Dallas Mavericks, v katerem igra naš Luka Dončića. V okviru partnerstva naj bi se v sredo, 11. marca 2020, odvila tudi tekma I FEEL SLOVENIA night. Zaradi negotovosti, ki jo prinaša širitev koronavirusa in pričakovanega upada potovanj ameriških turistov v Evropo ter vse bolj restriktivnih priporočilnih ukrepov pristojnih organov, so vse institucije Urad vlade za komuniciranje (UKOM), Slovenska turistična organizacija (STO), Javna agencija za spodbujanje podjetništva, internacionalizacije, tujih investicij in tehnologije (SPIRIT), Turizem Ljubljana ter Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo in Ministrstvo za zunanje zadeve, po tehtnem premisleku in posvetovanju s ključnimi deležniki sprejele odločitev, da se tekma I Feel Slovenia Night in poslovna konferenca Texas Feels Slovenia z delavnico slovenskega turizma, ki naj bi potekala dan po tekmi, 12. marca 2020, prestavita na poznejši termin.

  • Velik uspeh slovenskega start-up podjetja MyWater na ChangeNOW Summit v Parizu

    Slovensko start-up podjetje MyWater d.o.o. se je zelo uspešno predstavilo na svetovni razstavi inovacij za planet ChangeNOW Summit v Parizu, ki je potekala med 30. januarjem in 1. februarjem 2020. Gre za prestižni mednarodni dogodek, na katerega se podjetja ne morejo sama prijaviti, temveč jih kot podjetja, ki ponujajo rešitve za najbolj urgentne globalne svetovne podnebne izzive, izberejo in povabijo organizatorji razstave.

  • Predstavitev partnerstva Slovenije s klubom Dallas Mavericks

    Tik pred novim letom je Slovenija dobila priložnost, da z ameriškim NBA klubom Dallas Mavericks, kjer igra naš izjemni košarkar Luka Dončić, sklene posebno partnerstvo. Podrobnosti partnerstva so na današnjem druženju z novinarji predstavili partnerji v projektu – Tomaž Ambrožič, direktor Sport Media Focus, Mateja Malnar Štembal, vodja Sektorja za promocijo Slovenije, Urad vlade za komuniciranje (UKOM), Maja Pak, direktorica Slovenske turistične organizacije (STO), in Ajša Vodnik, generalna direktorica AmCham Slovenija. Poleg UKOM, STO in Amcham Slovenija pri partnerstvu sodelujeta tudi SPIRIT Slovenija in Turizem Ljubljana.

  • Obetavno partnerstvo Slovenije z Dallas Mavericks

    Slovenski športniki so odlični ambasadorji in promotorji države in nacionalne znamke I feel Slovenia. Partnerstvo z NBA klubom Dallas Mavericks našega Luke Dončića Sloveniji prinaša krepitev prepoznavnosti države in njenih izjemnih posameznikov in dosežkov ter gospodarstva in turizma. S poslovno konferenco se odpirajo odlične priložnosti sodelovanja slovenskih in ameriških podjetij.

  • Javni razpis za sofinanciranje ozaveščevalnih in izobraževalnih projektov nevladnih organizacij v letu 2020

    Urad Vlade RS za komuniciranje je objavil javni razpis za sofinanciranje ozaveščevalnih in izobraževalnih projektov nevladnih organizacij v letu 2020.

Iskalnik