Prenovljen portal javnih naročil za večjo učinkovitost naročanja
V organizaciji Direktorata za javno naročanje je 25. januarja potekala brezplačna spletna predstavitev zasnove in načina delovanja prenovljenega portala javnih naročil s praktičnim prikazom registracije, iskanja, priprave in objave obrazcev ter drugih funkcionalnosti, ki jih portal omogoča.
Predstavitev je spremljalo preko 750 udeležencev, posnetek in prezentacije pa so tudi javno objavljene na naši spletni strani in bodo tako ves čas dostopne za vse zainteresirane uporabnike portala: Prenova portala PJN (gov.si)
Pri vzpostavitvi prenovljenega portala smo se srečali s številnimi izzivi, med drugim je bilo treba v novo okolje prenesti za več kot 370 GB podatkov 660.000 dokumentov starega portala, ki je nastal že leta 2007, na katerem se objavljajo obvestila v zvezi z oddajo naročil, odločitve o oddaji javnih naročil, podatki o sklenjenih pogodbah in portal eRevizija, ki omogoča elektronsko vlaganje zahtevkov za revizijo. Zagotoviti je bilo treba tudi povezljivost z drugimi portali, kakor tudi nemoteno delo na številnih obrazcih v naročilih, ki so bili v času prenosa v postopku oddaje.
Portal bo prispeval k večji preglednosti, primerljivosti podatkov in transparentnosti javnega naročanja, v prihodnje pa ga bomo v čim večji meri integrirali s sistemom za elektronsko oddajo naročil (eJN) in poskrbeli za boljšo uporabniško izkušnjo.
Prenovljen portal je del digitalne preobrazbe sistema javnega naročanja, s katero želimo na ministrstvu tudi v prihodnje zagotoviti večjo učinkovitost in transparentnost sistema.