Slovenija sporoča tuji poslovni javnosti, da je varna in odprta za poslovanje
Slovenija se je v zadnjih nekaj letih močno pozicionirala na globalnem zemljevidu kot gospodarsko uspešna država, s prebojnimi podjetji, izdelki in rešitvami, ki privablja vse več tujih investitorjev in tujih kupcev. SPIRIT Slovenija namreč že vse od leta 2019 na tujih trgih izvaja globalno komunikacijsko kampanjo za promocijo slovenskega gospodarstva I feel Slovenia Green. Creative. Smart., s katero izjemno uspešno predstavlja konkurenčne prednosti Slovenije, njenega gospodarstva in podjetij tuji poslovni javnosti, predvsem na ključnih trgih za internacionalizacijo slovenskega gospodarstva.
Z željo, da bi tuje investitorje, kupce in poslovne partnerje obvestili o aktualnem stanju slovenskega gospodarstva po nedavnih poplavah, so moči združili SPIRIT Slovenija, Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport, Ministrstvo za zunanje zadeve in Urad Vlade za komuniciranje, ki bodo vsak po svojih komunikacijskih kanalih obveščali tujo poslovno javnost o stanju slovenskega gospodarstva, ukrepih in delovanju podjetij po poplavah v nekaterih delih Slovenije.
Ključno sporočilo skupne komunikacijske akcije, ki se prične z današnjim dnem, je, da večina slovenskega gospodarstva po poplavah deluje povsem normalno, ter da je slovensko poslovno okolje varno in odprto za poslovanje. Zato so tuja podjetja, ki želijo investirati ali poslovati s slovenskimi podjetji, zelo dobrodošla in cenjena. Vlada je za podjetja, ki so utrpela škodo, sprejela vrsto ukrepov za čimprejšnji ponovni zagon njihovega poslovanja.
Minister za gospodarstvo, turizem in šport Matjaž Han ob tem poudarja: »Po avgustovskih poplavah, ki so prizadele določene dele Slovenije, večji del slovenskega gospodarstva povsem normalno posluje.« Ob tem pa izpostavlja hitro ukrepanje vlade: »Slovenska vlada stoji za prizadetimi slovenskimi podjetji, ki bodo lahko kmalu začela ponovno delovati. Vlada je namreč sprejela hitre, konkretne in učinkovite ukrepe za pomoč prizadetim podjetjem. Ukrepi gredo v smeri čimprejšnje pomoči prizadetim podjetjem, s ciljem saniranja škode, zagotovitve likvidnosti, ohranjanja zaposlenih in čimprejšnjega ponovnega zagona poslovanja.« Minister Han obenem poziva tuje poslovne partnerje in dosedanje kupce, »da tudi v prihodnje ohranijo sodelovanje s prizadetimi slovenskimi podjetji in v vmesnem času ne iščejo nadomestnih dobaviteljev.« Gospodarsko ministrstvo je skupaj s predstavniki slovenskega gospodarstva oblikovalo najnujnejše ukrepe za pomoč in zagon prizadetih podjetij, pri tem pa sodeluje tudi s tujimi gospodarskimi zbornicami, ki imajo predstavništva v Sloveniji.