Skoči do osrednje vsebine

Novice

Prilagodite izpis

Možnost filtriranja zapisov
Ponastavi
  • 3. Tradicionalni hackathon odprtih podatkov – Letošnja tema je podnebje

    Vabimo vas k sodelovanju v informacijskem izzivu, v katerem bomo na osnovi odprtih podatkov Agencije za okolje in Direkcije za vode iskali odgovore na vprašanje: Kaj lahko danes naredimo, da omilimo posledice podnebnih sprememb za prebivalstvo Slovenije.

  • Slovenia.si – Slovenija v zgodbah

    Zaživela je slovenska različica spletnega mesta slovenia.si, ki predstavlja Slovenijo skozi zapisane in videozgodbe ter nacionalno znamko I Feel Slovenia.

  • Osrednje spletno mesto državne uprave GOV.SI prejelo nagrado Netko 2020

    Nagrado Netko podeljujeta Gospodarska zbornica Slovenije in Register.si za najboljše spletne projekte podjetij, ustanov, uradov in posameznikov, ki domujejo na domeni .si. Letos so bile nagrade podeljene v sedmih kategorijah, spletno mesto GOV.SI je prejelo nagrado v kategoriji Naj spletna stran javne ali nevladne organizacije.

  • Moja Slovenija: čas je za odkrivanja, potovanja, sodelovanje in nagrade

    Ko si vzamemo čas za odkrivanje Slovenije, za topel sprejem domačinov in okusno hrano, je čas za mojo Slovenijo.

  • Priznanje Jabolko navdiha vladnemu klicnemu centru za koronavirus

    Za prispevek h karseda normalnem življenju v težkem času spopadanja z epidemijo novega virusa je Predsednik Republike Borut Pahor 11. junija 2020 podelil Klicnemu centru za informacije o koronavirusu Jabolko navdiha. Priznanja za požrtvovalno in nesebično delo so bili veseli vsi sodelujoči, ki so pomagali klicateljem z zanesljivimi in ažurnimi odgovori. Klicni center svoje delo zaključuje z jutrišnjim dnem.

  • Video

    Vladni klicni center: dober primer sodelovanja v času epidemije

    Koronavirus je povzročil veliko skrbi, po drugi strani pa je hkrati pokazal, da v Sloveniji zmoremo delovati tudi skupaj. V tem položaju se je tesno povezovala stroka, državna uprava, vlada in takšna je tudi zgodba vladnega klicnega centra za informacije o koronavirusu.

  • Vseslovenska kampanja ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija kot motivacija za oddih doma

    Po tem ko se je turistični trg zaradi epidemije covid-9 povsem ustavil, se je Slovenska turistična organizacija (STO) odzvala z motivacijsko kampanjo za domači trg, naslovljeno: »ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija«. Partner te kampanje je tudi Urad Vlade RS za komuniciranje. Skupaj s STO in drugimi partnerji bomo prebivalce naše dežele vabili k odkrivanju bolj ali manj skritih predelov Slovenije, k preživljanju krajšega ali daljšega oddiha v Sloveniji, predvsem pa s skupnimi močmi krepili ponos na svojo državo.

  • Mladi podjetniki dobro čutijo Slovenijo

    Urad za komuniciranje se je v lanskem letu ponovno odločil za sodelovanje z Zavodom za spodbujanje podjetnosti mladih. Dijaki so v okviru programa Moje podjetje razvijali izdelek, primeren za promocijo Slovenije in nacionalne znamke I feel Slovenia.

  • Dan Evrope priložnost za prvo analizo EU enotnosti, solidarnosti in učinkovitosti

    Dan Evrope, ki ga praznujemo 9. maja, bomo tudi letos obeležili. Zaradi pandemije v nekoliko drugačni obliki - s spletno razpravo. In zaradi pandemije z zelo pomembno temo - kako bomo EU razvijali po pandemiji?

  • Vladni klicni center za informacije o koronavirusu

    Vse od razglasitve pandemije zaradi novega koronavirusa v Sloveniji deluje klicni center, kjer so prebivalcem na voljo zanesljive in sprotne informacije glede novega koronavirusa.

  • Vedno je pravi čas, da začutimo Slovenijo

    Urad vlade za komuniciranje je skrbnik nacionalne znamke I feel Slovenia, s katero se naša država predstavlja doma in v tujini. Promocijski dogodki, kampanje, predstavitve in nastopi Slovenije so bili še pred kratkim naša stalnica. Zaradi zdajšnjega stanja smo izvedbo načrtovanih promocijskih dogodkov prestavili, kar pa še ne pomeni, da ne moremo začutiti Slovenije na drugačen način.

  • Košarkarska tekma I Feel Slovenia Night in poslovna konferenca Texas Feels Slovenia z delavnico slovenskega turizma prestavljeni na jesen

    Slovenija je v začetku leta sklenila partnerstvo več institucij z NBA klubom Dallas Mavericks, v katerem igra naš Luka Dončića. V okviru partnerstva naj bi se v sredo, 11. marca 2020, odvila tudi tekma I FEEL SLOVENIA night. Zaradi negotovosti, ki jo prinaša širitev koronavirusa in pričakovanega upada potovanj ameriških turistov v Evropo ter vse bolj restriktivnih priporočilnih ukrepov pristojnih organov, so vse institucije Urad vlade za komuniciranje (UKOM), Slovenska turistična organizacija (STO), Javna agencija za spodbujanje podjetništva, internacionalizacije, tujih investicij in tehnologije (SPIRIT), Turizem Ljubljana ter Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo in Ministrstvo za zunanje zadeve, po tehtnem premisleku in posvetovanju s ključnimi deležniki sprejele odločitev, da se tekma I Feel Slovenia Night in poslovna konferenca Texas Feels Slovenia z delavnico slovenskega turizma, ki naj bi potekala dan po tekmi, 12. marca 2020, prestavita na poznejši termin.

  • Velik uspeh slovenskega start-up podjetja MyWater na ChangeNOW Summit v Parizu

    Slovensko start-up podjetje MyWater d.o.o. se je zelo uspešno predstavilo na svetovni razstavi inovacij za planet ChangeNOW Summit v Parizu, ki je potekala med 30. januarjem in 1. februarjem 2020. Gre za prestižni mednarodni dogodek, na katerega se podjetja ne morejo sama prijaviti, temveč jih kot podjetja, ki ponujajo rešitve za najbolj urgentne globalne svetovne podnebne izzive, izberejo in povabijo organizatorji razstave.

  • Predstavitev partnerstva Slovenije s klubom Dallas Mavericks

    Tik pred novim letom je Slovenija dobila priložnost, da z ameriškim NBA klubom Dallas Mavericks, kjer igra naš izjemni košarkar Luka Dončić, sklene posebno partnerstvo. Podrobnosti partnerstva so na današnjem druženju z novinarji predstavili partnerji v projektu – Tomaž Ambrožič, direktor Sport Media Focus, Mateja Malnar Štembal, vodja Sektorja za promocijo Slovenije, Urad vlade za komuniciranje (UKOM), Maja Pak, direktorica Slovenske turistične organizacije (STO), in Ajša Vodnik, generalna direktorica AmCham Slovenija. Poleg UKOM, STO in Amcham Slovenija pri partnerstvu sodelujeta tudi SPIRIT Slovenija in Turizem Ljubljana.

  • Obetavno partnerstvo Slovenije z Dallas Mavericks

    Slovenski športniki so odlični ambasadorji in promotorji države in nacionalne znamke I feel Slovenia. Partnerstvo z NBA klubom Dallas Mavericks našega Luke Dončića Sloveniji prinaša krepitev prepoznavnosti države in njenih izjemnih posameznikov in dosežkov ter gospodarstva in turizma. S poslovno konferenco se odpirajo odlične priložnosti sodelovanja slovenskih in ameriških podjetij.

  • Javni razpis za sofinanciranje ozaveščevalnih in izobraževalnih projektov nevladnih organizacij v letu 2020

    Urad Vlade RS za komuniciranje je objavil javni razpis za sofinanciranje ozaveščevalnih in izobraževalnih projektov nevladnih organizacij v letu 2020.

  • Slovenia.si – Slovenija v zgodbah, ki jih pišemo njeni ljudje

    Sredi novembra je zaživelo novo spletno mesto slovenia.si, ki predstavlja Slovenijo skozi zapisane in video zgodbe ter nacionalno znamko I Feel Slovenia. Kdo smo Slovenci? Kaj so naše posebnosti? Katere so naše posebne navade? Po čem je Slovenija najbolj prepoznavna? Na kaj smo ponosni? Kdo je zaznamoval našo preteklost in kdo so Slovenci, ki so s svojimi dosežki popeljali Slovenijo v svet? Pa tudi kakšno šalo o Slovencih boste našli in recept za praznične ter običajne dni. Vse to in še več v štirih rubrikah na prenovljenem spletnem mestu slovenia.si: This is Slovenia, Art & Cultural Heritage, Business & Innovation ter Excellence.

  • Takih posvetov bi moralo biti več

    Tako je menil eden od udeležencev posveta z državljani, ki so ga 20. novembra 2019 v Ljutomeru skupaj organizirali Občina Ljutomer, Gimnazija Franca Miklošiča Ljutomer in Vlada Republike Slovenije. Na posvetu so se občani in občanke ter dijaki in dijakinje pogovarjali s predstavniki občinske, vladne in evropske ravni. Osrednji temi sta bili v skladu z interesom občine kmetijstvo in turizem.

  • 30 let Konvencije o otrokovih pravicah

    Generalna skupščina Združenih narodov je pred 30 leti sprejela Konvencijo o otrokovih pravicah. Konvencija temelji na štirih glavnih načelih oz. pravicah, ki pripadajo vsem otrokom sveta: prepoved diskriminacije, najboljša korist otroka, pravica do preživetja in zaščite pred kakršnimkoli izkoriščanjem ter sodelovanje in soudeležba otrok. Med podpisniki konvencije, ki jo je je doslej podpisalo 196 držav, je tudi Slovenija.

  • Za razvoj Evropske unije moramo sodelovati

    Posveta o prihodnosti EU z državljani v Škofji Loki se je udeležilo veliko mladih, ki so izpostavili številne zanimive teme in vprašanja. V pogovoru z občinskimi, vladnimi in evropskimi predstavniki so odpirali razpravo o populizmih, o socialni pravičnosti, o reševanju migracij v državah izvora in tem, da mora EU ostati humana. Na koncu so goste kot predstavnike oblasti vprašali, ali so jih res pripravljeni poslušati, ali bodo še "furali" po svoje.