Skoči do osrednje vsebine

Zakup spletnega oglasnega prostora in besed na tujih trgih "Destinacija Dolenjska"

Rok za prijavo je potekel.

Naročnik naroča zakup spletnega oglasnega prostora in besed na tujih trgih "Destinacija Dolenjska".

Predmet javnega naročila vključuje naslednje aktivnosti:
1. Zakup besed na globalnih spletnih iskalnikih in portalih (SEM)
2. Vzdrževanje in optimizacija (SEO) spletnih vsebin na strani www.visitdolenjska.eu

Javno naročilo je enovito. Ponudnik mora predložiti ponudbo za celotno javno naročilo.

Ponudnik/izbran izvajalec mora pri zasnovi in izvedbi aktivnosti predmetnega naročila vedno slediti opredelitvi prenovljene znamke Dolenjska in navodilom prejetim s strani naročnika.

Aktivnosti iz predmeta javnega naročila morajo biti razporejene na 4 trge: 1. Italija, 2. Srbija, 3. Avstrija/Nemčija, 4. Rusija.

Namen naročila je pripeljati relevantne kupce produktov ali storitev na spletno stran ponudnika oz. nosilca produkta.
SEM predstavlja najbolj učinkovito obliko oglaševanja nasploh, saj so principi ciljanja potrošnikov izjemno natančni, investicijski model pa pregleden in predvsem vezan na doseganje rezultatov. Gre za podporo promocije vodilnih destinacij Dolenjske Toplice, Šmarješke Toplice, Novo mesto (Dolenjska), z namenom povečanja prepoznavnosti in obiska destinacije s strani tujih turistov.
Optimizacija za spletne iskalnike (SEO) dopolnjuje marketing na spletnih iskalnikih in je povezana s tehničnimi analizami spletne strani ali drugih komunikacij.
Celotna naloga obsega vzdrževanje in optimizacijo strani (SEO) po ključnih besedah in trgih (ita, srb, aus/nem, rus).

Aktivnosti, katere morajo biti izvedene:
Optimizacija SEO spletne strani glede na nabor zakupljenih besed.
Priprava medijskega plana z ustrezno opredeljeno časovnikom ter uporabljenimi kanali. Vsebina oglaševanja se nanaša na novo razvite produkte s področja:
- zdravja in sprostitev,
- gastronomije
- turizma na podeželju
- posebne ponudbe premium 5-zvezdičnega doživetja Dolenjske
- ter image kampanje.
Opredelitev analitike kampanje (obdobja spremljanja izvajanja)
Predviden koncept možnosti popravljanja kampanje (upravljanje in spremembe med potekom kampanje).
Doseganje ciljev kampanje:
- dvig obiska spletne strani www.visitdolenjska.eu za 20 %
- dvig števila enkratnih (unique) obiskovalcev (1000).

Več na portalu javnih naročil