Skoči do osrednje vsebine

Predhodno naročanje strank na Upravni enoti Ljubljana

V skladu z usmeritvami Vlade Republike Slovenije, Nacionalnega inštituta za javno zdravje, Odlokom o razglasitvi epidemije nalezljive bolezni COVID-19 na območju Republike Slovenije ter v skladu z usmeritvami Ministrstva za javno upravo vas obveščamo, da se zaradi preprečevanja širjenja virusa COVID-19, na upravni enoti do preklica izvajajo naslednji ukrepi:

  • za obisk Upravne enote Ljubljana, z namenom urejanja upravnih zadev, se mora stranka predhodno naročiti bodisi po telefonu ali elektronsko, s posredovanjem naročila na e-naslov upravne enote, bodisi s posredovanjem naročila v obliki klasične pošte;
  • nenaročene stranke se sprejema zgolj v primeru urejanja nujnih zadev, katerih ureditev ni mogoče odložiti na kasnejši čas;
  • plačilni promet (na primer plačilo upravne takse) se prioritetno izvaja z uporabo plačilnih ali kreditnih kartic (brezgotovinsko);
  • prihode in izhode iz upravne stavbe nadzira in usmerja varnostna služba;
  • obvezno je nošenje zaščitnih mask, spoštovanje primerne varnostne razdalje (najmanj 1.5 m),  razkuževanje rok;
  • zadrževanje in zbiranje večjega števila oseb pred poslovno zgradbo je prepovedano.

Upravna enota Ljubljana obvešča stranke na Tobačni ulici 5, da se za naročanje posameznih upravnih storitev (javni red, promet in matične zadeve - izdaja osebnih izkaznic, potnih listov, vozniških in prometnih dovoljenj, izdaja izpiskov iz matičnega registra o rojstvu in smrti, priznanje očetovstva idr. ) lahko naročijo preko telefonske številke 01 475 56 21.

Upravna enota Ljubljana obvešča stranke na Tobačni ulici 5 naj za naročanje s področja tujcev prav tako pokličejo na telefonsko številko 01 475 56 21.

Za splošne informacije s področja tujcev lahko pokličete na telefonsko številko 01 306 32 60.

Konkretnih informacij o poteku upravnih postopkov zaradi varovanja osebnih podatkov po telefonu ne posredujemo.

Elektronsko naročanje strank

Stranke obveščamo, da nam na elektronski naslov narocanje.uelj@gov.si posredujejo osnovne kontaktne podatke in ne pozabijo pripisati tudi telefonske številke. Svetovalec vas bo poklical in dogovorili se boste za prvi prosti termin obiska na Upravni enoti Ljubljana.

Prav tako naročamo tudi stranke, ki želijo pridobiti spletno digitalno potrdilo, overiti podpise, pridobiti garantna pisma ter vrednotnice. Te storitve lahko po novem uredite samo na lokaciji Linhartova cesta 13, Bežigrad.
Telefonska številka za naročanje zgoraj omenjenih storitev je: 01 475 56 21.

Overitev podpisa, ki se nanaša na motorna vozila na tej telefonski številki ne sprejemamo. To lahko po predhodnem naročilu uredite v Referatu za promet (Oddelek za okenca in krajevne urade, Tobačna ulica 5) na telefonski številki 01 475 56 21.

Poslovanje Krajevnega urada Medvode

Krajevni urad Medvode posluje od 1. 6. 2020 po sledečem urniku:

- ponedeljek 8.00-15.00,
- sreda 8.00-17.00,
- petek 8.00-13.00.

Zaradi preprečevanja morebitnih okužb s COVID-19 bo upravno poslovanje Krajevnega urada Medvode potekalo po sistemu naročanja strank. Za obisk Krajevnega urada Medvode se lahko naročite na telefonsko številko 01 475 56 21 od 8.00 do 13.00 ure.

Še vedno velja priporočilo, da se vse upravne storitve plačuje brezgotovinsko oziroma kartično.

Ker na Upravni enoti Ljubljana vsakodnevno beležimo izjemno veliko število klicev, vse stranke vljudno prosimo za strpnost in razumevanje.