Skoči do osrednje vsebine

Nujno obvestilo za stranke glede prijave začasnega prebivališča

Stranke upravnih enot obveščamo, da zaradi epidemije in vseh ukrepov, s katerimi se poskuša zamejiti okužbe, prijave začasnega prebivališča do nadaljnjega osebno ali preko pooblaščenca NI mogoče opraviti. Prijavo začasnega prebivališča lahko uredite po elektronski poti ali z navadno pošto na enega od spodaj opisanih načinov.

- pisno po pošti na naslov upravne enote v Republiki Sloveniji (seznam upravnih enot).  Lastnoročno podpisani in datirani vlogi, v kateri morajo biti navedeni tudi vaši osebni podatki (EMŠO) in namen, je treba priložiti dokazilo o pravici do prebivanja na naslovu, ki ga prijavljate, ter dokazilo o lastništvu, če lastništvo ni razvidno iz zemljiške knjige. Kot dokazilo, da ima posameznik pravico do prebivanja na naslovu, se šteje dokazilo o lastništvu (kupoprodajna pogodba, sklep o dedovanju, …) najemna oziroma podnajemna pogodba ali pisno soglasje lastnika oziroma solastnikov stanovanja oziroma upravljavca nastanitvenega objekta, pri čemer soglasja lastnika ni treba overjati. K vlogi dodajte izjavo o naslovu za vročanje, tj. na kateri naslov želite prejemati pošto.

- s kvalificiranim digitalnim potrdilom (AC-NLB, Poštar-CA, SIGEN-CA, SIGOV-CA, HALCOM-CA) preko portala e-Uprave.

- elektronsko, brez  digitalnega potrdila: na portalu e-Uprave uporabite splošno vlogo za prijavo začasnega prebivališča.

- na e-naslov Upravne enote (seznam upravnih enot) pošljite skenirano lastnoročno podpisano vlogo, dokazilo o pravici do prebivanja na naslovu in izjavo o naslovu za vročanje. 

Svetujemo vam, da aktualne informacije redno spremljate na spletnih straneh upravnih enot.

Iskalnik