Razpis za prosto delovno mesto na Veleposlaništvu Republike Slovenije v Københavnu
Osnovne informacije:
Delovno mesto: administrativni sodelavec
Oblika zaposlitve: 39 ur na teden v skladu z danskimi lokalnimi predpisi za določen čas 12 mesecev s trimesečnim poizkusnim delom in z možnostjo podaljšanja pogodbe;
Kraj izvajanja dela: Veleposlaništvo RS v Københavnu, Amaliegade 6, 1256 København, Danska
Predviden nastop dela: september/oktober 2024
Rok za prijavo: 5. avgust 2024
Delovno področje:
- izvajanje finančnega poslovanja veleposlaništva;
- administrativna podpora delovanju veleposlaništva;
- izvajanje pomožnih konzularnih opravil;
- vodenje posameznih administrativnih postopkov veleposlaništva;
- priprava korespondence v slovenskem in angleškem jeziku;
- komunikacija z institucijami v nordijskih državah in v Sloveniji;
- priprava besedil za komuniciranje z deležniki v slovenskem jeziku;
- izvajanje administrativnih in organizacijsko tehničnih opravil pri izvedbi projektov in dogodkov veleposlaništva;
- opravljanje drugih del po navodilu nadrejenega.
Iščemo kandidata:
- z najmanj zaključeno I. stopnjo bolonjskega študija;
- z delovnimi izkušnjami na podobnem delovnem mestu (zaželeno);
- z odličnim govornim in pisnim znanjem slovenskega in angleškega jezika, prednost je znanje danskega jezika;
- z urejenim statusom bivanja na Danskem;
- s poznavanjem računalniških programov MS Office (Word in Excel), spletnih okolij in družbenih orodij (Facebook, X, ipd );
- ki je odgovoren, natančen, zanesljiv, z odličnim organizacijskimi spretnostmi;
- ki je odprt za učenje in dinamično delovno okolje;
- ki je fleksibilen in prilagodljiv delovnim potrebam;
- ki rad dela v timskem duhu in sodeluje s sodelavci.
Prijava mora vsebovati:
- dokazila o izpolnjevanju pogoja glede zahtevane izobrazbe, iz katerih mora biti razvidna stopnja izobrazbe, leto in ustanova, na kateri je bila izobrazba pridobljena;
- življenjepis z opisom formalne izobrazbe ter navedbo drugih pridobljenih znanj in veščin ter z opisom delovnih izkušenj;
- motivacijsko pismo v slovenskem in angleškem jeziku;
- dve priporočili s kontakti za verifikacijo (prvo priporočilo naj da oseba, ki vam je bila neposredno nadrejena v zadnjih dveh letih; drugo priporočilo naj da oseba, ki dobro pozna vaše profesionalne kompetence v širšem kontekstu).
Postopek:
Pisne prijave z dokazili o izpolnjevanju pogojev in opisom dosedanjih delovnih izkušenj je potrebno posredovati do vključno 5. avgusta 2024 po elektronski pošti na naslov jobs-cph.mzz@gov.si.
Ožji izbor kandidatov bo povabljen na osebni razgovor.
Vprašanja:
Morebitna vprašanja glede razpisanega delovnega mesta nam posredujte na elektronski naslov: jobs-cph.mzz@gov.si
*V razpisu veleposlaništva smo uporabili izraze zapisane v moški slovnični obliki, ki so uporabljeni kot nevtralni za ženski in moški spol.