Skoči do osrednje vsebine

Predhodno naročanje strank na Upravni enoti Brežice ni več obvezno

Dne 15. 3. 2022 je prenehal veljati Odlok o začasnih ukrepih za preprečevanje ponovnih izbruhov in širjenja okužb z nalezljivo boleznijo COVID-19 v upravnih zadevah (Uradni list RS, št. 20/22 in 24/22). V skladu s prenehanjem veljave navedenega odloka od 15. 3. 2022 ni več potrebno naročanje strank za obisk upravne enote.

Stranke, ki so bile naročene še v času veljave odloka, bodo obravnavane prioritetno.

V kolikor bodo ob obisku upravne enote prevelike čakalne vrste, pa strankam omogočamo, da se naročijo na datum, ki jim ustreza, in na določen termin bo stranka prioritetno obravnavana.

Stranke, ki želite zamenjati osebne dokumente (osebna izkaznica, potni list in vozniško dovoljenje), lahko to storite v času uradnih ur Upravne enote Brežice, dodatno pa bo upravna enota za zgoraj navedene storitve zagotovila uradne ure ob četrtkih med 8.00 in 12.00 uro ter med 13.00 in 15.00 uro, in sicer od 24. 3. 2022 naprej.

V skladu z Odlokom o začasnih ukrepih za preprečevanje in obvladovanje okužb z nalezljivo boleznijo COVID-19 je še naprej obvezno nošenje zaščitnih mask, spoštovanje primerne varnostne razdalje (najmanj 1,5 m) ter razkuževanje rok.