Skoči do osrednje vsebine

Predhodno naročanje strank na Upravni enoti Idrija v času izrednih zdravstvenih razmer/epidemije

V skladu z usmeritvami Vlade Republike Slovenije, Nacionalnega inštituta za javno zdravje, Odlokom o razglasitvi epidemije nalezljive bolezni COVID-19 na območju Republike Slovenije ter v skladu z usmeritvami Ministrstva za javno upravo vas obveščamo, da se zaradi preprečevanja širjenja virusa COVID-19, na upravni enoti do preklica uvajajo naslednji ukrepi:

  • za obisk upravne enote, z namenom urejanja upravnih zadev, se mora stranka predhodno naročiti bodisi po telefonu ali elektronsko, s posredovanjem naročila na e-naslov upravne enote, bodisi s posredovanjem naročila v obliki klasične pošte;
  • nenaročene stranke se sprejema zgolj v primeru urejanja nujnih zadev, katerih ureditev ni mogoče odložiti na kasnejši čas;
  • plačilni promet (npr. plačilo upravne takse) se prioritetno izvaja z uporabo plačilnih ali kreditnih kartic (brezgotovinsko);
  • obvezno je nošenje zaščitnih mask, spoštovanje primerne varnostne razdalje (najmanj 1.5 m), razkuževanje rok;
  • zadrževanje in zbiranje večjega števila oseb pred poslovno zgradbo je prepovedano.

    Telefonsko naročanje je omogočeno glede na področja dela:

    - splošne informacije: 05 37 34 300

    - osebni dokumenti: 05 37 34 308

    - prijava prebivališč: 05 37 34 308

    - promet: 05 37 34 309

    - tujci: 05 37 34 305

    - gradbene zadeve: 05 37 34 314

    - kmetijstvo: 05 37 34 313

    V primeru elektronskega naročanja (ue.idrija@gov.si) ali naročanja po klasični pošti vas prosimo, da pripišete osnovne kontaktne podatke in telefonsko številko. Tako boste v čim krajšem možnem času s strani upravne enote povabljeni na prvi prosti termin obiska.