Skoči do osrednje vsebine

Naročanje na upravne storitve preko klicnega centra

Prehajamo na nov način naročanja strank.

S 4. junijem 2021 prehajamo na nov način naročanja strank in sicer prek klicnega centra, na telefonski številki 01 475 56 34. Ta je dosegljiv ves poslovni čas, to je v ponedeljek, torek in četrtek med 8. in 15. uro, v sredo med 7.30 in 17.30 uro in v petek med 8. in 13. uro.

Tak način naročanja velja za vse upravne storitve s področja notranjih zadev (osebni dokumenti, prebivališča, vozila, vozniki, tujci, matične zadeve, društva in drugo), za osebno dopolnilno delo, overitve ter za pridobitev spletnih digitalnih potrdil in smsPASSa.

Za naročanje na področju orožja, gradbenih zadev, kmetijstva, vojne zakonodaje in invalidov, je še naprej v veljavi dosedanji način naročanja, to je preko telefonske številke 01 7590 600, na kateri lahko pridobite tudi druge splošne informacije. 

Vse obiskovalce upravne enote prijazno naprošamo, da se pred obiskom naročite (na eno od zgoraj navedenih številk) in da ne prihajate nenajavljeni, saj imajo prednost naročene stranke.

Za morebitne nevšečnosti zaradi testnega obdobja naročanja strank na opisan način vas prijazno prosimo za razumevanje, hkrati pa obljubljamo, da se bomo v največji možni meri potrudili, da boste od nas odšli zadovoljni.