Skoči do osrednje vsebine

Koronavirus (SARS-CoV-2)

Aktualne informacije in navodila najdete na strani Koronavirus (SARS-CoV-2).

Na pametne telefone si namestimo aplikacijo #OstaniZdrav, ki nam sporoči, ali smo bili v stiku z okuženo osebo.

Nosimo zaščitno masko, redno si umivajmo in razkužujmo roke, poskrbimo za pravilno higieno kašlja ter ohranimo medosebno razdaljo dveh metrov.

V Uradu za podporo uporabnikom je naše delo izrazito usmerjeno k uporabniku. Vsa tri zaokrožena vsebinska področja dela, ki jih opravljamo v našem uradu, pokrivajo zaokrožene ciljne skupine uporabnikov.

Izvajamo vsebinsko in tehnično pomoč na tako imenovanem 1. nivoju podpore pri uporabi e-storitev, ki jih država zagotavlja državljanom, podjetjem in zaposlenim v državni upravi, in terensko ter oddaljeno podporo zaposlenim v državnih organih (tako na območju Ljubljane, kot tudi na lokacijah drugod po Sloveniji).

Opravljamo pa tudi upravljavsko in servisno dejavnost za strojno in programsko opremo.

Organizacijske enote urada

Področja in teme

  • Informatika v državni upravi

    Državna uprava potrebuje za svoje delo učinkovito informatiko, ki združuje različna in med seboj povezana področja. Hitro in zanesljivo delovanje zagotavljamo s centralnim informacijsko-komunikacijskim omrežjem, po katerem teče množica podatkov, ki so ustrezno informacijsko varovani. Da je delovanje med organi čim bolj preprosto in elektronsko, smo razvili različne skupne informacijske rešitve oziroma storitve, ki so na voljo tudi državljanom in gospodarstvu.