Skoči do osrednje vsebine

Na Evropskem potrošniškem centru Slovenija (EPC) seznanjamo potrošnike z njihovimi pravicami v EU, jim svetujemo ter ponujamo strokovno podporo pri reševanju njihovih pritožb zoper tuje ponudnike blaga in storitev iz EU, Islandije in Norveške. Smo del mreže evropskih potrošniških centrov, ki delujejo v vseh državah članicah EU, na Norveškem in Islandiji.

Na Evropski potrošniški center se lahko obrnete, če vaše potovanje ni potekalo v skladu s pričakovanji, ste imeli nepričakovane stroške pri najemu vozila ali imate zaplet pri spletnemu nakupu in podobno ter vam teh težav s tujim ponudnikom samim ni uspelo rešiti. Vse storitve centra so za potrošnika brezplačne.

Področja in teme

  • Svetovanje potrošnikom in Evropski potrošniški center

    Potrošniki, ki so naleteli na težave pri uveljavljanju pravic pri domačnem ponudniku blaga in storitev, lahko informacije prejmejo na brezplačni telefonski številki, ki deluje v okviru Ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport. Potrošniki, ki so nakup opravili v drugi državi članici EU, na Norveškem in Islandiji, pa se po nasvet in pomoč lahko obrnejo na Evropski potrošniški center, ki deluje v okviru istega ministrstva.