Analiza poro€anja RTV Slovenija
odl1.1.do9.1.2022

Datum

Medij

Oddaja

Vsebina

Opomba

2.1.2022

TVS

Dnevnik

V oddaji Politi¢no s Tanjo Gobec je gost, ki je bil v
oddajo povabljen, vse ljudi, ki so se cepili, zmerjal s
hlapci.

Gre za hudo in Zaljivo obtozZbo, ki bi zahtevala
najmanj takojsnji odziv voditeljice, ki pa se sploh ni
odzvala. Zaljenje na javni televiziji vsaj 56 %
drzavljanov, ki so se cepili in tako prispevali k
skupnemu dobremu, je nesprejemljivo. Hkrati je
tukaj tudi odgovornost urednice, ki ocitno ni
preverila, koga je v oddajo povabila voditeljica. Pod
vlado Mira Cerarja so zaradi domnevno napacne
izbire gosta intervjuja, ki mu je urednik zaradi hudih
obtozb sicer moral dati besedo, odstavili tako
urednika kot odgovorno urednico. Zato je na mestu
vprasanje, zakaj v enem primeru na RTV odstranijo
celo odgovorno urednico, v drugem primeru, kjer
gost zmerja in Zali, kar bi se lahko predvidelo, pa se
ni¢ ne zgodi.

3.1.2022

TVS

Studio City

Evropska poslanka Ljudmila Novak je v okviru
pogovora z voditeljem dejala, da je »predsednik
vlade zavlaceval z izpladili STA«.

Izjava evropske poslanke Ljudmile Novak, izreena v
oddaji Studio City, ne drzi in je ni popravil niti
voditelj. Predsednik vlade ni zavlaceval z izplacili
STA. V primeru Slovenske tiskovne agencije gre za
poslovni odnos med Uradom Vlade Republike
Slovenije za komuniciranje in STA, nekdaniji direktor
pa skoraj pol leta ni Zelel izrociti financne
dokumentacije, ki bi jo v skladu s pogodbo moral
izroCiti. V nadaljevanju je zavlaceval z izvajanjem
vladne uredbe in Sele oktobra poslal prvo porocilo
za opravljeno delo.

5.1.2022

RTV Slovenija

Zgodba o domnevni diplomi vrhovnega sodnika
Branka Maslese.

Na RTV SLO se vedno cenzurirajo zgodbo o
domnevni diplomi vrhovnega sodnika Branka
Maslese in vprasanju, kaj bo z vsemi sodbami. Ne
porocajo o zasedanju sodnega sveta na to temo.




6.1.2022

TVS

Tarca

V oddaji na zatoZzno klop postavijo nekdanjega
mariborskega Zupana Franca Kanglerja. Njegove
sodne sage poskusajo primerjati s sodnimi sagami
ljubljanskega zZupana Zorana Jankovica.

V primerjavi sami gre za prvovrstne manipulacije, Se
posebej v primerih, na katere opozarja RTV. Iz
celotne dokumentacije in prisluhov ni nikjer
razvidno, da bi mariborski Zupan pogojeval
seksualne usluge za dodelitev sluzbe, kar je bilo
najbolj zavrZzeno v primeru ljubljanskega Zupana iz
afere »farmacevtka«. In to na RTV ocitno
namenoma zamolcijo. Ob dejstvu, da je Slov
primeru Kangler za popolno zlorabo sodstva v
politicne namene, saj je Kangler krivicno izgubil
mesto svetnika v DS, pa sta oba primera prav tako
neprimerljiva. V primeru Jankovi¢ in njegove druZine
so sodni mlini delovali ravno v nasprotni smeri, saj
ni izgubil nobene politicne funkcije, bili pa so jim
odpisani milijonski dolgovi.

V oddaji so bili tudi igrani dialogi telefonskih
pogovorov. Ker na javni televiziji v okviru resnih
oddaj uporabljajo knjizni jezik, uporaba narecja v
tem kontekstu deluje kot ske¢ in noréevanje iz
samega narecja, kar pa je nedopustno.

8.1.2022

RTV Slovenija

Izjemno odmeven tvit poslanca stranke SAB Marka
Bandellija o iztrebljanju drugace mislecih.

Ceprav je RTV v preteklosti porocala celo o tvitih
direktorja UKOM-a, tokrat cenzurira izjemno
odmeven tvit poslanca SAB Marka Bandellija, ki
poziva k iztrebljanju drugace mislecih.

9.1.2022

RAS

Dogodki in odmevi

Govor Milana Kucana v Drazgosah, kjer je bil
kriticen do aktualne oblasti. Izjava Kucana in dveh
udeleZencev.

Enostranski prikaz, kljub izijemno hudim obtozbam
niso poiskali odziva nasprotne strani. So pa to storili
na televiziji POP TV, kjer so objavili tvit predsednika
vlade kot odziv na dogajanje v Drazgosah.

9.1.2022

TVS

Dnevnik

Govor Milana Kucana v Drazgosah, kjer je bil
kriticen do aktualne oblasti. Izjava Kucana.

Enostranski prikaz, kljub izjemno hudim obtozbam
niso poiskali odziva nasprotne strani. So pa to storili
na televiziji POP TV, kjer so objavili tvit predsednika
vlade kot odziv na dogajanje v Drazgosah.




